loading
در حال بررسی درخواست شما
فقط به کارلینگ فکر می کنیم
فقط به کارلینگ فکر می کنیم

فقط به کارلینگ فکر می کنیم


آرسن ونگر تاکید کرد که تمرکز تیمش فردا فقط و فقط بر روی کارلینگ کاپ و صعود به فینال است.

شاگردان ونگر که تنها تیمی در انگلستان هستند که همچنان امکان پیروزی هر 4 جام معتبر را دارند ، سه شنبه شب به مصاف ایپسویچ می روند تا در صورت پیروزی ، بلیط فینال ومبلی را رزرو کنند و این تنها فکر آنها در حال حاضر است.


آرسن ونگر در مورد حضور در تمام رفابت ها و بازی فردا شب می گوید:


" من می خواهم در تمام رفابت ها ، برای باشگاه خوب کار کنم. برای رفتن به فینال ، باید سه شنبه شب بازی بسیار خوبی به نمایش بگذاریم و این تنها چیزی است که در حال حاضر به آن فکر می کنم.


فکر می کنم که این تیم در روند فوق العاده ای قرار دارد. روحیه ی خوب و توانایی خارق العاده ای دارد و می خواهم که تا جایی که می توانند پیش بروند. این تنها نکته ای مهم است - اینکه از داشته هایمان در تمام بازی ها استفاده کنیم. آینده ی ما در این راه قرار دارد."


خیلی ها معتقدند تیم کنونی آرسنال می تواند با قهرمانی در کارلینگ کاپ ، دیگر جام ها را نیز پیروز شود. درست مانند تیم جورج گراهام در سال 87. آنها پس از قهرمانی در جام لیتل وودز ، در چهار سال آینده ، 2 بار فاتح لیگ شدند. ولی ونگر ترجیح می دهد تا آینده را پیشبینی نکند.


"نمی دانم که آیا بردن یک جام ، باعث بردن بقیه ی جام ها می شود یا نه. ما می خواهیم همه چیز را برنده شویم و فردا نوبت کارلینگ کاپ است، پس برای کارلینگ کاپ می رویم. یکشنبه جام حذفی است ، پس برای جام حذفی می رویم.


پایان فصل خواهیم دید که جامی برده ایم یا نه. ولی در حال حاضر مهمترین نکته این است که در زمان حال زندگی کنیم و بیش از حد به آینده نگاه نکنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۵
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰