loading
در حال بررسی درخواست شما
با ذکاوت و اتحاد بازی کردیم!
با ذکاوت و اتحاد بازی کردیم!

با ذکاوت و اتحاد بازی کردیم!

در مورد تاثیر ولا پس از آمدن به بازی
به محض اینکه وارد زمین شد، در بازی تفاوت ایجاد کرد. چون او در کنترل ها و حرکاتش خطرناک است. توانایی های او به شما چیزی خاص می بخشد.اما در کل معتقدم که بازی خوبی بود.اگر بازی 11 به 11 میماند، مسلما دیدار فوق العاده ای میشد ولی ما صبور بودیم، با ذکاوت و اتحاد بازی کردیم.اشتباه نکردیم و در پایان نتیجه ی مسلم حاصل شد.

در مورد اینکه آیا او(ونگر) شنیده است که ویلشر و توماس به هم چه گفته اند؟
نمی دانم! چشم هایم عالی نیستند و گوش هایم حتی بدتر است!! من نمی توانم از کنار زمین چیزی بشنوم.او(توماس) پاسخ داده بود و واکنش نشان داد است. در این مورد شما باید بر اعصابتان مسلط باشید.آیا بهانه ای دارید؟نمی دانم. ولی جک هم به نظر عصبانی می آمد. او گفت که به او ضربه زده اند.

در مورد عملکرد ویلشر
احساس می کنم که او بسیار خوب بازی کرد.همیشه سرزنده به نظر می آمد و در قسمت های سخت بازی، خطرناک ظاهر می شد.زمانی که در نیمه ی اول بازی بسیار فشرده بود، او می توانست راه های نفوذ را پیدا کند، او از چیزی نمی ترسد.او چیزی دارد که دادنش به بازیکنان بسیار سخت است.مهم نیست که بازی چقدر بزرگ است،او توپ را می گیرد و بازیکنان را با خود می برد.او هنوز گاهی اوقات در مورد تصمیم گیری هایش کمی بی تجربگی می کند و می توانید ببینید که در او چیز خاصی وجود دارد

در مورد اینکه آیا او می تواند در آینده در مرکز بازی کند؟
معتقدم که در آینده او بازیکنی محوری خواهد شد.ولی در حال حاضر برای آموزش او خوب است که در گوش چپ یا راست یا هرجا که به او نیاز داشته باشید،بازی کند.

در مورد بازی کردن ولا در بازی این هفته ی لیگ
او به زمان بیشتری نیاز دارد.او آماده نیست.او حتی برای اینکه امشب را از اول بازی کند آماده نبود ولی او نیاز دارد تا تلاش کند.ما ون پرسی،بنتنر،ادواردو و ولا را به عنوان مهاجم داریم.زیرا والکات را بیشتر به عنوان هافبک،یک گوش راست حساب می کنیم. مسلم است که او در برنامه های من هست.او می تواند گوش هم بازی کند.چپ و راست. او وسط هم می تواند بازی کند.این به شما انتخاب های زیادی می دهد.

در مورد عملکرد سنسی در دروازه
از عملکرد او راضی هستم.او شخصیت و آرامش دارد و به راحتی می بینید که او کیفیت لازم را دارد. سال گذشته هر 2 دست او شکست. او دور نمای بسیار بسیار خوبی داشت و هر دو دستش در تمرین شکست!! او تعادلش را از دست داد و تیرک هم روی او افتاد و هر 2 دست او شکست.

در مورد اینکه چرا جرومه توماس در آرسنال موفق نبود
او جوان بود.توماس کمی بی فکر تصمیم می گرفت.بسیار با استعداد بود.گاهی اوقات بسیار عصبی و نا شکیبا بود. به دلیل اینکه استعداد زیادی داشت. خوشحالم که او هم اکنون به سطح های بالا راه یافته است، چون همیشه فکر می کردم که دویدن او با توپ و دریبل هایش چیز خاصی دارد. در روز خوبش،او همیشه یک بازیکن استثنایی بود.کمی اعتماد به نفس کم داشت که به نظر می رسد هم اکنون آن را هم پیدا کرده است. او حتی در شروع بازی هم خطرناک بود.او بازیکن خوبی است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۱
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰