loading
در حال بررسی درخواست شما
فابرگاس- شاید برای همیشه ماندم!
فابرگاس- شاید برای همیشه ماندم!

فابرگاس- شاید برای همیشه ماندم!

مدت هاست که اخبار گوناگونی در مورد پیوستن سس فابرگاس به بارسلون به گوش میرسد و دیگر بازیکنی از این تیم نمانده که او را برای بازگشت به زادگاهش دعوت نکرده باشد!!! اما کاپیتان فهمیده ی آرسنال، باز هم مثل همیشه، از بودن در لندن خوشحال است و می گوید حتی به شایعات " فکر هم نمی کند". فابرگاس در کنفرانس پیش از بازی مقابل استاندارد لیژ در اینباره گفت:" این شایعات به هیچ وجه بر روی من تاثیر نمی گذارد. سال هاست که این مسائل ادامه دارند. راستش را بخواهید حتی به این مسائل فکر هم نمی کنم! نمی خواهم فکر کنم و و فکر می کنم که نباید هم بکنم زیرا من در در تیم و باشگاهی فوق العاده حضور دارم.
در جایی که هستم بسیار خوشحالم و فصلی بسیار طولانی در پیش روی ما قرار دارد. جدا شدن از کارم،فوتبال و باشگاهی که برای آن بازی می کنم و به من پول می دهد، آخرین کاری است که می خواهم انجام دهم! مشتاقانه به دنبال یک فصل عالی با آرسنال هستم."
وقتی از سس پرسیده شد که آیا مایل است تا پایان دوران فوتبالش در آرسنال بماند، او پاسخ داد:
" چرا که نه؟! تا به حال در مورد آن فکر نکرده ام. من فقط 22 سال دارم. هیچوقت نمی دانید که در دوران فوتبالتان چه اتفاقاتی خواهد افتاد، اما چرا که نه؟ در هفتمین فصلم با آرسنال هستم و واقعا خوشحالم، بیشتر از همیشه!
ما هم می توانیم موفقیت های بارسلونا را بدست آوریم. من در فینال هایی بازی کرده ام و برای قهرمانی در لیگ جزیره جنگیده ام.
درست است که در پایان فصل گاهی اوقات احساس می کنیم که کاری نکرده ایم ولی از تمرکز باشگاه برای بدست آوردن جام بسیار خوشحالم و معتقدم این فصل بسیار شایسته ی این کار هستیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۲
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰