loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر خرید را کاملا منتفی نمیداند
ونگر خرید را کاملا منتفی نمیداند

ونگر خرید را کاملا منتفی نمیداند



سیر جالب و البته عجیب خرید بازیکن در آرسنال ادامه دارد .
آرسنال در این برهه زمانی و در پی مصدومیت طولانی مدت ورمائلن و پس از آن مصدومیت مقطعی اسکیلاچی به شدت در فکر خرید مدافع بود واین امر هر چه به جلو رفت کم رنگ تر شد تا در نهایت آرسن ونگر دیروز اعلام کرد تیمش در صورت نخریدن مدافع جدید می تواند از عهده کار بر بیاید .
امرو آرسن ونگر در مصاحبه ای اعلام کرد به طور کامل خارج از محدوده نقل و انتقالات نیست اما تاکید کرد حالت ایده آل برای وی جذب مدافعی به صورت قرضی است .

ونگر که در ماه اخیر به دنبال بازیکنی آماده برای بازی در عقب زمین میگشت در مورد خرید وی در دو ، سه روز مانده به پایان ژانویه صحبت هایی مثبت کرد.
آرسن در این مورد گفت : من این موضوع را رد نمیکنم ، اگر بتوانیم بازیکنی را تا پایان فصل قرض بگیریم ، حتما این کار را میکنیم زیرا این بهترین راه حل است.

آرسن با اشاره به قرارداد ها گفت : منطقی نیست 5 مدافع را با قرارداد 4 ساله در تیم نگه داریم. ما به مدافعان خود ایمان داریم اما شرایط ایجاب میکند برای بهتر شدن یک مدافع قرضی را به خدمت بگیریم.

خیلی گشتیم و آنچه میخواستیم پیدا نکردیم، اسکیلاچی،جورو و کاسیلنی خود را نشان داده اند و ما به توانایی های ورمائلن شک نداریم.

مردم همیشه میگویند ، بخرید، بخرید !!! ما باید همانقدر هم به آنها پول بدهیم. 6 بازیکن در یک پست با قرارداد های بلند مدت !!! آنها همه برای تماشاگر بودن پول میگیرند زیرا بازی به آنها نمیرسد

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۹
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰