loading
در حال بررسی درخواست شما
سمیر نصری مصدوم شد!!
سمیر نصری مصدوم شد!!

سمیر نصری مصدوم شد!!


سمیر نصری در نیمه اول بازی امروز مقابل هادرزفیلد ، در حالی که در حال دویدن برای تصاحب توپ بود از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شد و بلافاصله جای خود را به توماس روسیچکی داد.

آرسن ونگر در پایان این بازی گفت: "به نظر می رسد که نصری مصدومیتی جدی از ناحیه همسترینگ دارد. در حالت عادی او 3 هفته بیرون خواهد بود. باید ببینیم که آیا آن یک کشیدگی درجه یک است یا خیر ، چون می تواند مصدومیت او دو هفته طول بکشد.

" آن ضربه بزرگی است ، اینکه چه مقدار بزرگ است را نمی دانم زیرا نتایج مان در هفته های آتی آن را به ما خواهد گفت ولی آن ضربه بزرگی است.

" از بازی امروز 3 هفته را در نظر بگیرید و شما خواهید فهمید که اگر او بازی با بارسلونا را از دست بدهد ، من فکر می کنم بله ( ضربه بزرگی به تیم وارد خواهد شد.) "

ونگر در بازی امروز در جام حذفی مقابل هادرزفیلد 7 تغییر را در ترکیب تیم ایجاد کرده بود اما حضور سمیر نصری از ابتدا تعجب بر انگیز بود. اینکه چرا وی از ابتدا در ترکیب بود را ونگر توضیح داد.

" اکنون پشیمان شده ام ، بله ، زیرا در ابتدا برنامه ام این بود که روسیچکی از ابتدا بازی کند ولی هنوز خیلی ضعیف است زیرا او بیمار بوده است.

" بنابراین من بر روی نصری یک قمار انجام دادم و آن جواب نداد. اما ممکن بود که او به عنوان یار تعویضی به بازی بیاید و بعد از 25 - 30 دقیقه همین اتفاق رخ دهد. پیش بینی آن دشوار است ولی خوب ما در برهه ای از فصل قرار داریم که بازی هایی زیادی را انجام می دهیم و از دست دادن بازیکنان بسیار دشوار است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰