loading
در حال بررسی درخواست شما
رقابت هایی بسیار دشوار
رقابت هایی بسیار دشوار

رقابت هایی بسیار دشوار



درباره رقابت های سخت و دشوار...
این یک رقابت بسیار بسیار سخت و دشوار بود چرا که تمام موارد یک بازی نمونه کاپ را داشت . ما کمی بازی را زیر کیفیت خود آغاز کردیم و هادرزفیلد نیز تیم خوبی است و این را امروز نشان دادند . آن ها موثر بازی کردند  و همیشه در کناره های خطرناک بودند و روی یکی از همین حرکات به گل رسیدند و همچنین گلی که در این نوع کاپ است چرا که ما ده نفره شده بودیم و این برایمان بسیار سخت بود . در نهایت ما تنها کیفیت ایجاد تغییر داشتیم و در 25 دقیقه پایانی احساس می کنم فضای گلزنی داشتیم . اما در این لحظه بازی های زیادی به میدان رفته ایم و گاهی اوقا ما به اندازه ای که باید تند و تیز نیستیم . این اتفاقی بود که امروز افتاد .


درباره کارت قرمز اسکیلاچی...
من این را بسیار سختگیرانه می دانم و می توانستید بدهید یا ندهید . این یک خطا بود . از دید من موقعیت گلزنی مسلم نبود . ایا و آخرین مرد دفاعی بود ؟ من مطمئن نیستم . اما از کارت قرمز نگران بودم و یقینا او نیز از آن چیزی که می ترسیدم دریافت کرد .


درباره فرسودگی و خستگی...
ما کمی خسته به نظر می رسیدیم اما خوشبختانه قبل از سه شنبه توانستیم ریکاوری کنیم و نکته مثبت این است که وقتی پیروز شوید زود تر ریکاوری می کنید . من همچنین بازیکنانی داشتم که بازی نکردند و تازه بودند اما البته ما فقط 48 ساعت زمان داریم .


درباره اینکه کارت قرمز اسکیلاچی چه تاثیری روی نقل و انتقالات دارد...
نه زیاد و نه کم . چرا که این سه بازی است . برای ما این خخوب است چرا که ما در هفته سه بازی باید انجام دهیم و این فقط یک هفته طول خواهد کشید . خیر تا قبل از روز پایانی نزدیک به خرید هیچ کسی نیستیم . من تمام این شایعات را به باشگاه های دیگر واگذار می کنم اما در حال حاضر خیر . دقیقا نمی توانم به شما بگویم چرا که شاید کسی صبح در خانه من را بزند و بگوید من دوست دارم برای شما بازی کنم و بازیکن خوبی باشد و شاید او را به خدمت بگیریم .


درباره جریمه مک کامبی روی خطای پنالتی...
ما بازیکنی داشتیم که اخراج شد و همان جریمه باید برای آن بازیکن اعمال می شد . در محوطه جریمه تصمیم با ملایمت بیشتری نسبت به خارج از محوطه جریمه گرفته شد . فابرگاس نیز فکر می کرد کارت قرمز دارد . ایده آلانه این تصمیم برای داور است و فکر می کنم تصمیم درستی گرفت .



درباره اینکه هیچگاه در جام حذفی به تیم های لیگ های پایین تر نباخته اید...
هرگر . این نشان دهنده این است که چقدر این رقابت های را مهم ارزیابی می کنیم . با این حال تعهد من به جام حذفی همیشه زیر سوال بوده است . من فکر می کنم در دوران مربی گریم برابر تیم های رده های پایین تر عملکرد خوبی داشتیم اما امروز و پس از یک یک شدن بازی می توانم بگویم آن رکورد واقعا زیر تهدید بود چرا که هادرزفیلد نیز همیشه نشان می داد می تواند گلزنی کند . آن ها شانس های کمی روی دروازه ما دشاتند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۷۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰