loading
در حال بررسی درخواست شما
شاید برخی بازیکنان برگردند
شاید برخی بازیکنان برگردند

شاید برخی بازیکنان برگردند



امروز آرسن ونگر پس از قطعی شدن نداشتن خرید جدید در ژانویه برای باشگاه آرسنال در اقدامی ناگهانی اعلام کرد احتمال دارد برخی از بازیکنانی که به صورت قرضی در تیم های مختلف بازی می کنند را به تیم بازگرداند .
هفت توپچی در حال حاضر در تیم های دیگر به صورت قرضی در حال بازی هستند که از مهم ترین بازیکنان می توان به حضور هنری لانسبوری در نورویچ , جی امانوئل توماس و آرون رمزی در کاردیف و کارلوس ولا در وست بروم ویچ اشاره کرد .
سمیر نصری و همینطور دنیلسون در اخرین بازی ارسنال در رقابت های جام حذفی این کشور از ناحیه همسترینگ صدمه دیدند و نبود بازیکن کلیدی مانند نصری می تواند صدمات قابل توجهی به ترکیب تیم وارد کند .
آرسن ونگر دراینباره گفت :

" دنیلسون به نظر مشکل همسترینگ دارد اما قطعا شدت مشکل وی کم تر از نصری است . اما من برخی بازیکنان را به صورت قرضی به دیگر تیم ها داده ام و شاید برخی ها را دوباره به تیم بازگردانم .
ما امانوئل توماس را داریم و مخصوصا هنری لانسبوری که در تیم های دیگر در حال بازی هستند . می توانیم کایل بارتلی را دوباره به تیم بازگردانیم اما او اصلا تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده است .
در حال حاضر شرایط سخت است . رمزی برای یک ماه به صورت قرضی در تیم دیگری است . اگر ان یک ماه است باید برای یک ماه . سپس می توانید درخواست بازگشت بازیکن را بدهید . اما رمزی نیاز به بازی کردن دارد پس حتی اگر شما او را به تیم فرخوانید قبل از بازی کردن نیاز به یک بازی اولیه دارد . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۱
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰