loading
در حال بررسی درخواست شما
کایل به رنجرز پیوست
کایل به رنجرز پیوست

کایل به رنجرز پیوست



در حالی که دیروز ارسن ونگر از احتمال فرخوانی برخی بازیکنان قرضی به خصوص کایل بارتلی صحبت کرده بود امروز این بازیکن با قراردادی قرضی تا پاایان فصل به تیم مطرح اسکاتلندی یعنی گلاسکو رنجرز پیوست .
این بازیکن مستحکم 19 ساله انگلیسی به طور قرضی در تیم چمپیونشیپی شفیلد یونایتد حضور داشت و توانست در این تیم 23 بار به میدان برود . این بازیکن حالا می تواند در یکی از لیگ های معتبر اروپایی در تیم گلاسکو توپ بزند و تجارب ارزشمندی به دست بیاورد .
بارتلی به تازگی در ابتدای فصل با باشگاه فوتبال آرسنال قراردادی بلند مدت امضا کرده و با توجه به فروخته شدن هاوارد نوردیوت وی نزدیک ترین گزینه دفاعی آرسنال از آکادمی هاست . بازیکنی که با وجود نداشتن بازی در لیگ برتر همراه تیم آرسنال یک بار سابقه بازی در لیگ قهرمانان اروپا برابر المپیاکو را داراست .
این بازیکن در سنین پایین تر از تیم بولتون در سال 2007 به آرسنال پیوست و در سال 2008 با رسیدن به سن قانونی فوتبال با باشگاه آرسنال قرارداد حرفه ای امضا کرد .
این بازیکن تنومند به عنوان کاپیتان فصل پیش تیم رزرو ایفای نقش می کرد و در بازی های تیم ارسنال در رقابت های کارلینگ کاپ نیز حضور داشته .

تمامی اعضای کانون هواداران آرسنال در ایران آرزوی موفقیت برای این مدافع جوان دارند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۱۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰