loading
در حال بررسی درخواست شما
تحسین بر انگیز بود
تحسین بر انگیز بود

تحسین بر انگیز بود



دو نیمه ی 1:0 با گل های رابین ون پرسی و عملکرد خیره کننده ی وین هنسی، دروازه بان وولورهمپتون، پیروز نبرد یونایتد در هفته ی گذشته را به نتیجه ی 2:0 راضی کرد. دیداری که به توصیف سرمربی نارنجی پوشان زمین نیز به سود تیم برتر زمین پایان یافته است.

میک مک کارتی در مصاحبه ی خود پس از این شکست گفت:«یک قاتل از زمین در حال خارج شدن بود و شخصی که او کشته بود، ما بودیم. هرچه می توانستیم تلاش کردیم ولی از شماره ی 1 تا 11 و یا هر عدد و رقم دیگری که باشد آن ها از ما بهتر و قوی تر بودند، در همه جای زمین.»

«آن ها بازی را بهتر کنترل کردند و بهتر از پس آن برآمدند و این گاهی اوقات در زمان هایی که مقابل یک تیم خوب بازی می کنیم برایمان اتفاق میفتد، تیمی که در لیگ قهرمانان بازی می کند و به رقابت با بارسلونا فکر می کند. آن ها در این بازی یک سیلی به ما زدند و ما را مغلوب کردند، شکایتی از این ندارم.»

«ما هم هر کاری که از دست مان بر می آمد انجام دادیم، از کارهای فردی تا تغییراتی که میتوانستیم در ترکیب ایجاد کنیم؛ بازیکنان مان هیچ چیزی را در زمین رها نکردند و آن ها را برای این تحسین کرده و به آن ها افتخار می کنم.
فقط آرسنال بهتر از ما بود، به همین سادگی.»

و عملکرد چشمگیر دروازه بان وولوز که به نظر بیشترین تاثیر در نتیجه ی رقم خورده را داشته است:«نمی توانم بگویم بد شانس بودیم یا فلان چیز می توانست رخ دهد؛ تلویزیون سعی دارد به این مساله بپردازد که گل دوم آفساید بوده یا چنین چیزی ولی اگر به خاطر وین هنسی و کلاس متفاوت کار او نبود، ممکن بود نشسته باشم و به 6، 7 و یا 8 تا فکر کنم. پس اگر هم آفساید بوده نمی توانم بگویم تاثیری در شکست داشته است.»

و مک کارتی، مربی تیم 19 جدول با رویای تیم دوم؛ وولوز برای آرسنال شدن تلاش می کند:«برای تیمم و خود من بهتر است بدانیم که برای بهتر شدن باید به بازی آن ها نگاه کرده و ستایش شان کنیم و آرزوی مان را در رسیدن به آرسنال تعبیه کنیم. ستایش ما ستایش شیوه ی آن هاست و کاری که آن ها در شغل خود انجام دادند.
اگر بتوانیم خود را به آن رسانده انجامش دهیم، شاید دوباره بالا رفتیم و بتوانیم سال آینده دوباره به اینجا بیاییم و تلاش مان را بکنیم.»

«البته از این که باخته ایم مایوس شده ام و ما نمی خواستیم شکست بخوریم اما وقتی به تقویم نگاه می کنم، بازی با منچستر و آرسنال خارج از خانه، و توجه به این که ما وولوز هستیم -تیم دوم از آخر- آیا قرار بود 6 امتیاز از آن دو بازی بگیریم؟ و یا فکر می کردیم بشود در هر دو بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم؟ ما تمام 90 دقیقه را به سعی خود ادامه دادیم و اگرچه بعید بود، مدام تلاش خود را برای بدست آوردن چیزی از این بازی به خرج دادیم.
بازی های خوبی هم در برابر تیم های بزرگ داشته ایم ولی چیزی که امروز داشتیم، یک ضربه ی سخت به ما بود. استدلالی وجود ندارد و اگر منصف باشیم این یک شکست به تیم برتر زمین بود.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : wolves.co.uk
بازدید: ۸۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰