loading
در حال بررسی درخواست شما
بارسا و آرسنال هر دو بهتر شده اند
بارسا و آرسنال هر دو بهتر شده اند

بارسا و آرسنال هر دو بهتر شده اند



چهار شنبه شب آرسنال در حالی باید به مصاف تیم آماده این روز های فوتبال اروپا , بارسلونا برود که آرسن ونگر عقیده دارد این تیم مانند آرسنال پیشرفت کرده و این بهترین بارسلونایی است که وی تا کنون دیده است .
آرسن ونگر در اینباره گفت :

" ما تفاوت هایی داریم چرا که ما نسبت به فصل گذشته  در فرم بهتری برای رفتن به این بازی قرار دادیم و از نظر فیزیکی در وضعیت بهتری نسبت به فصل گذشته قرار داریم .
سال گذشته برای رفتن به این بازی ما تعدادی از بازیکنان را داشتیم که اماده بازی نبودند و برخی بازیکنان که صد درصد بازنگشته بودند و من باور دارم ما در حال حاضر پخته تر هستیم .
این را بگوییم که بارسلونا نیز نسبت به سال گذشته قدرتمند تر شده است . اما من فکر می کنم می توانیم یک تست بسیار جذاب برای آن ها درست کنیم . "

نسبت به فصل گذشته بارسلونا داوید ویا را به جای زلاتانی جایگزین کرده که هر دو گل بارسلونا در فصل پیش مقابل آرسنال را به ثمر رساند . همچنین این تیم یایا توره را نیز به رقیب فعلی آرسنال من سیتی فروخته اند . اما ونگر عقیده دارد مجموعه بارسا قوی تر شده است :

" به عنوان یک تیم آن ها بهتر شده اند . این به عمعنی آن نیست که آن ها هر هفته 45 دقیقه این را امتداد دهند آن ها برابر ما در آن 45 دقیقه اینگونه بودند .
من در این باور هستم که نمی خواهم به هیچ وجه کیفیت 45 دقیقه نخست نیمه اول بازی رفت سال گذشته آن ها را رد کنم .من همچنین باور دارم که ما مانند تماشاگر در نیمه اول بودیم و این چیزی است که می خواهیم آن را متوقف کنیم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰