loading
در حال بررسی درخواست شما
بلان: روی کوشیلنی حساب ویژه ای باز کرده ام
بلان: روی کوشیلنی حساب ویژه ای باز کرده ام

بلان: روی کوشیلنی حساب ویژه ای باز کرده ام




در بسیاری موارد آمارها حرف اول را می زنند ، و می بینیم که نمایش توپچی ها زمانی که کوشیلنی و جورو در کنار هم بازی می کنند بسیار خوب و قابل قبول بوده.

جورو ملی پوش سوئیسی آرسنال که در طی ماه گذشته همه را قانع کرد که چقدر از بازی کنار این جوان فرانسوی احساس رضایت می کند،
لورن بلانک را راضی کرد که او (کوشیلنی) را به تیم ملی فرانسه دعوت کند و بلانک اضافه کرد که کادر مربیان چگونه از اول فصل کوشیلنی را زیر نظر داشتند.

بعد از پیوستن به آرسنال در تابستان گذشته کوشیلنی به مانند ورمایلن نشان داد که چه مهره ارزشمندی برای تیم است و خود را به عنوان یک بازیکن ثابت در تیم اثبات کرد و همچنین گلهای ارزشمندی (همانند گل مقابل تیم اورتون) برای تیمش به ثمر رساند.

بلانک که این مدافع را باهوش و با دیدی وسیع و با تکنیک خوب می داند اضافه کرد که آرسن ونگر مطمئنا روی این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده و او حتی توانایی بهتر شدن در این تیم لندنی و تیم ملی را دارد.


بلانک در مورد کوشیلنی گفت:

"او بازیکنی است که ما از ابتدای فصل و از زمان پیوستن او به آرسنال او را زیر نظر گرفتیم."

"او در یکی از بهترین تیمهای اروپا بازی میکند و خود را نیز در آنجا ثابت کرده پس ما او را به تیم ملی آوردیم که چیز های جدیدی را تجربه کند."

"او هنوز جوان است اگر به گذشته نگاه کنید میبینید سه سال پیش او در سطح دو یا سه فرانسه بازی می کرد و می بینید که چقدر سریع پیشرفت کرده است و با توجه به حرف های آرسن ونگر او توانایی بهتر شدن را نیز دارد."

" او قطعا یکی از ستاره های آینده دفاعی خواهد شد و هر چقدر که من بیشتر بازی او را می بینم بیشتر تحت تاثیر او قرار می گیرم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۵
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : thegunninghawk.com
بازدید: ۷۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰