loading
در حال بررسی درخواست شما
تیری هانری , نسخه جدید
تیری هانری , نسخه جدید

تیری هانری , نسخه جدید

لوییس رمی نام وی است . قد و قامت و استیل بازی وی بسیار نزدیک و شبیه به تیری هانری است . 22 سال سن دارد و مطبوعات مختلف جهان آرسن ونگر و آرسنال را بسیار نزدیک به وی دانسته اند .

این بازیکن جوان که از نظر استیل بازی بسیار با تیری هانری بازیکن اسبق آرسنال مقایسه می شود می تواند یک گزینه فوق العاده برای خط حمله آرسنال در تابستان امسال باشد .

البته مبلغی که آرسنال در نظردارد برای این بازیکن 22 ساله پیشنهاد بدهد کمی غیر قابل قبول است . 14 میلیون یورو مبلغی است که آرسنال در نظر دارد تا برای این بازیکن تیم نیس بپردازد.

وی تا 18 ماه پیش در لیون بازی می کرد اما برای بیشتر نشان دادن خود و درخشش در فرانسه به نیس پیوست .

نکته جالب این است که وی در صحبت هایی که با آبو دیابی و باکاری سانیا در فرانسه داشته در مورد زندگی در آسنال و لندن و امیریتس سوالاتی پرسیده است.

(( در مورد آرسنال با باکاری سانیا و دیبای در فرانسه صحبت کرده ام . آن ها به من گفتند وقتی شما به آرسنال بیایید و در آرسنال باشید دوست دارید برای این تیم بهترین باشید و در این تیم بمانید .))

رمی در 12 بازی این فصل تیم نیس توانسته 6 گل به ثمر برساند و جزو کاندیده های دعوت به تیم ملی باشد . هم چنین در 32 بازی فصل قبل تیمش نیز توانست 11 گل به ثمر برساند.

میلان نیز به طور رسمی علاقه مند به خدمت گیری وی شده . این در حالی است که بوردو و تیم سابق وی لیون نیز خواستار حضور وی در تیم هایشان هستند.

 

عکس های کامل و مقایسه وی با تیر یهانری در توپخانه

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : دیلی میل
بازدید: ۸۴۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰