loading
در حال بررسی درخواست شما
این بار تیم برتر ما خواهیم بود
این بار تیم برتر ما خواهیم بود

این بار تیم برتر ما خواهیم بود




ونگر به بارسلونا هشدار داد که این بار تیم برتر آرسنال خواهد بود. ونگر پیام روشنی برای همتای بارسلونایی خود داشت : ستاره هایتان این بار با آرسنال واقعی رو برو خواهند شد.

ونگر گفت که بارسلونا با تمام ستارگانش به مصاف آرسنال واقعی خواهد آمد نه آن آرسنالی که آنها توانستند با نتیجه 6-3 سال گذشته ا دور مسابقات حذف کنند.

در بازی امشب در ورزشگاه EMIRATE و بازی برگشت در ورزشگاه CAMP Nou ونگر خواهد دید که آیا فرضیه او به حقیقت می پیوندد یا خیر.

ونگر همچنین در این بازی می تواند از نصری ستاره بی چون و چرای این فصلش که او را از 30 ژانویه به علت مصدومیت در اختیار نداشت استفاده کند.نصری از هفته گذشته به تمرینات بازگشته و می تواند بازی را از ابتدا شروع کند.

ونگر گفت :

" سال گذشته آرسنال ، آرسنال واقعی نبود"

"ما در آن بازی آرشاوین و گالاس را به خاطر مصدومیت در اوایل بازی از دست دادیم و مجبور به دو تعویض اجباری شدیم و همچنین فابرگاس را به علت مصدومیت در اواخر بازی برای بازی برگشت از دست دادیم و در بازی برگشت او و سه ، چهار بازیکن کلیدی را در اختیار نداشتیم."

در بازی برگشت ونگر از آلمونیا ، دیابی ، بنتنر ، روسیچکی و سیلویستره ای استفاده کرد که امسال یا باشگاه را ترک کرده اند یا به عنوان یار ذخیره مورد استفاده قرار می گیرند.

ونگر در ادمه گفت: 

"ما راه خودمان را برای رقابت در لیگ برتر هموار کرده ایم ، ما اکنون در هر چهار جام حضور داریم و اگر شما به پیش بینی های ابتدای فصل رجوع کنید می بینید هیچ کس جایگاهی را که ما در آن هستیم پیش بینی نکرده بود."

"ما این موقعیت را داریم که نشان دهیم ما آن تیمی نیستیم که سال قبل با آنها روبرو شدیم."

"ما به این کار ایمان داریم و با تفکری قدرتمندانه به پیش خواهیم رفت."

گواردیولا فقط کارلوس پویول را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی ونگر دیابی، سانیا ، فابیانسکی ، و ورمایلن را در اختیار ندارد ولی با این حال او گفت که برای من و بازیکنان هیچ بهانه ای برای این بازی وجود ندارد، ما در حالتی ایده آل به مصاف آنها می رویم.

"من میتوانم بگویم که ما در حالت ایده آلی قرار داریم. ما نمی توانیم چیزی را توجیه کنیم هم اکنون ما 90 درصد بازیکنان را در ماه فوریه در اختیار داریم و این چیزی است که سال پیش از آن بی بهره بودیم."

وقتی از ونگر سوال شد که آیا آنها از بازی سال پیش درس گرفته اند او گفت:

"البته که همین طور است ما سال پیش بعد از بازی دوم با حالتی سرشار از نقاط ضعف از زمین خارج شدیم ما نتوانستیم بر بازی مسلط شویم ما با یک گل جلو بودیم ولی نتوانستیم برتری خود را حفظ کنیم.ولی اکنون تیم ما پخته تر شده و این تیمی است که هر روز چیز های جدیدی آموخته است."

"من در این زمان طولانی که مربی هستم تیمی مانند این تیم را ندیده ام که که چنین تمرکز سازنده ای داشته باشد و هر روز رو به پیشرفت داشته باشد و این به خاطر رسیدن بازیکنان به مرز پختگی است."

"ما می خواهیم که در این رقابت ها قهرمان شویم و برای این کار راهی جز شکست بارسا نداریم"

ونگر همچنین هرگونه تصوری را مبنی بر این که آنها قصد دارند مانند تیم مورینیو بارسلونا را در خانه خفه کنند رد کرد.

او گفت:

"اگر شما بخواهید در بازی فردا زیر توپ بزنید و از پرتاب های اوتی بلند استفاده کنید کاری سخت تر از آن است که روش خود را پیاده کنید."

"ما معمولا درصد مالکیت توپ را در بازی های این فصل در اختیار داشتیم معمولا 60 به 40 یا 70 به 30 امشب میتواند چیزی در همین حدود باشد و زمانی که ما دفاع میکنیم باید با تمرکز و آرامش این کار را انجام دهیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : guardian.co.uk
بازدید: ۸۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰