loading
در حال بررسی درخواست شما
گویی او برای سالها آنجا بوده
گویی او برای سالها آنجا بوده

گویی او برای سالها آنجا بوده


ژسنی جوان از ماه دسامبر که برای اولین بار در لیگ برتبر و مقابل منچستر یونایتد به میدان رفت یکی از ارکان موفقیت آرسنال تا اینجای فصل بوده است و درون دروازه پخته و مطمئن عمل میکند.
مصدومیت مانوئل آلمونیا و لوکاژ فابیانسکی این فرصت را به ووچیچ جوان داد تا درون دروازه قرار گیرد و او نیز با اعتماد به نفس بالا از این فرصت استفاده کرد. ملی پوش لهستانی توپچیها امشب نیز در دیدار برابر بارسلونا درون دروازه خواهد بود و ژورو اطمینان دارد که او بدون تردید در بالاترین سطح عمل خواهد کرد.
"فکر میکنم که او میتواند به خودش توجه کند. او تمام توانایی ها را دارد و میداند که چکاری را باید انجام دهد. ما نباید نگران او باشیم.
"باید بگویم که او فرد فوق العاده و دروازبان فوق العاده ای است. اطمینان بالایی دارد و برای فردی به سن او داشتن آن بسیار شگفت انگیز است. او بسیار جوان است ولی به نظر میرسد که برای سالها بازی میکرده. داشتن او پشت سرتان بسیار عالی است.
ژسنی یک از جوانترین بازیکنان ترکیب آرسنال است با این وجود ژورو معتقد است که او در مقابل سختی های پا پس نخواهد گذاشت.
"او داد میزند و صدای بلندی هم دارد. شخصیت بالایی نیز دارد. از لحاظ بدنی بزرگ است و این برای مدافعان بسیار خوب است. او از هیچ چیز نمیترسد. فردی فوق العاده است و اطمینان بالایی دارد. اگر او چیزی را متوجه شود، به شما خواهد گفت.
"فکر میکنم زمانی که شما در پشت سرتان دروازبانی دارید که اطمینان بیشتری به شما میدهد، با شما صحبت میکند و بر روی سانترها بیرون می آید، فوق العاده خواهد بود."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰