loading
در حال بررسی درخواست شما
اندی گری از بازی امشب می گوید
اندی گری از بازی امشب می گوید

اندی گری از بازی امشب می گوید




در حالی که ما به بازی امشب نزدیک می شویم ، شباهت های بسیاری بین آرسنال و بارسلونا وجود دارد. هر دو تیم می خواهند در مالکیت بر تیم دیگر برتر باشند ، می خواهند با بهترین های تیم حریف رو به رو شوند و همچنین حریف را تحت فشار بگذارند. 

به خصوص که هر دو تیم بر این باورند که بازی را در صورت حمله و ایجاد موقعیت برنده خواهد شد نه این که در دفاع خود بمانند و سعی کنند که ناجوانمردانه به تیم حریف ضربه بزنند.

بازی برگشت سال پیش می توان گفت که یک بازی یک طرفه بود و بارسلونایی ها کاملا بر بازی مسلط بودند و بازیکنان آرسنال را به دنبال خود می دواندند. اما بازی رفت بازی زیبایی بود و من امید وارم که بازی امشب نیز مانند آن بازی هیجان انگیز باشد.

در هفته های گذشته آرسنال بسیار عالی بوده و من همه جا در مورد آمادگی رابین ونپرسی و بازگش فوق العاده او صحبت کرده ام.

بازیکن دیگری که من بسیار تحت تاثیر او بوده ام سمیر نصری است که گویا از بند مصدومیت رهایی یافته و حضور او در بازی می تواند کمک شایانی برای آرسنالی ها باشد.

در سوی دیگر برد های پیاپی بارسلونا در لالیگا هفته گذشته با تساوی مقابل گیخون پایان یافت پس ممکن است آنها در بهترین شرایط خود در حال حاضر نباشند.

بارسلونا تیم خوبی برای رویارویی است ولی خب من انتظار ندارم که آرسنال یک بازی با 4 گل زده به همراه داشته باشد فقط می گویم که برد در بازی خانگی بسیار مهم است و من روی آمادگی ونپرسی حساب ویژه ای باز کرده ام.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : betfairfootball.com
بازدید: ۱,۰۱۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰