loading
در حال بررسی درخواست شما
حالا توپچی ها خود را باور کرده اند
حالا توپچی ها خود را باور کرده اند

حالا توپچی ها خود را باور کرده اند




آرسن ونگر گفت که اکنون شاگردانش این باور را بدست آوردند که در نیوکمپ کار را به اتمام برسانند و بارسلونا را از دوره رقابت ها خارج سازند.

توپچی ها در بازی دیشب توانستند در نیمه دوم با ارائه یک بازی دیدنی تک گل داوید ویا را بی اثر کنند و با نتیجه دو بر یک پیروز میدان شوند.

در این بازی رابین ونپرسی گل اول را از یک زاویه کاملا بسته وارد دروازه کرد و آرشاوین نیز گل برتری را در دقیقه 83 وارد دروازه بارسا نمود و ورزشگاه را غرق شادی کرد.

ونگر معتقد است اولین پیروزی آرسنالی ها در برابر کاتالانی ها به آنها کمک کرد که برتری خود را در بای برگشت در ورزشگاه نیوکمپ حفظ کنند.

این مرد فرانسوی که سال پیش تیم خود را در برابر بارسلونا بازنده یافته بود ضمن قدردانی از گلزنان تیمش در این بازی گفت که بازگشت به بازی در نیمه دوم به دلیل تمرکز جسمی و روحی جدید تیم است.

ونگر در مصاحبه با خبرگزاری اسکای اسپرت گفت:

"این شب یکی از به یاد ماندنی ترین شب ها خواهد بود به این خاطر که در مقابل رقیبی ویژه بود. این بازی بارها وعده داده شده بود و هم اکنون من فکر می کنم به وعده های خود عمل کرده ایم. این یک بازی قابل انتظار بین دو تیم مخصوص بود."

"من از قدرت تمرکزی که در بازی نشان دادیم احساس غرور می کنم. ما هرگز پا پس نکشیدیم و در نهایت نیز برنده میدان بودیم."

"ما در نیمه دوم فشار روی تیم حریف را بیشتر کردیم و رو به جلو تر بازی را ادامه دادیم ، آنها از لحاظ بدنی کمی کم آوردند و ما این طور نبودیم همین نکته تفاوت را در پایان بازی نشان داد."

"ما دو گل مخصوص به ثمر رساندیم یکی روی حرکت انفرادی رابین و دیگری روی یک کار از پیش تمرین شده گروهی."

"من نمی دانم که دقیقا شانس ما برای صعود چقدر است فقط این را می دانم که تیم همه کار برای به دست آوردن این مهم انجام می دهد."

"ما با ایمانمان به آنجا خواهیم رفت و این کمک بزرگی برای تیم است که می دانیم می توانیم بارسلونا را ببریم. شما می توانید ببینید که تیم ما از لحاظ روحی پیشرفت کرده است و به بلوغ رسیده است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۱,۱۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰