loading
در حال بررسی درخواست شما
سکوت توپچی ها در برابر اراجیف !
سکوت توپچی ها در برابر اراجیف !

سکوت توپچی ها در برابر اراجیف !





متاسفانه از دوستان شنیدیم که برخی از سایت های هواداری با شیطنت در مورد بازی های آتی تیم محبوب ما ، آرسنال شهر لندن نظراتی را بیان کرده اند که بهتر دانستیم روی کردی متفاوت داشته باشیم .
دوستان عزیز هوادار ما هوادار آرسنال هستیم ، اخلاق داریم و تلاش داریم تا نمونه ای برای همه هواداران فوتبال باشیم .
با ناراحتی فراوان باید خدمت شما عزیزان عرض کنم ... عده ای سعی دارند تا با ایجاد فضایی غیر متعارف ، با خطاب کردند آرسنال با عناوین نه چندان درست و در خور یک تیم سلطنتی ( در آغاز ) جو هواداری را مسموم کرده و اتحاد میان هواداران را از میان بردارند و یا آنها را عصبی کنند .

تیم ما ، آرسنال شهر لندن هر چه هست آرسنال است ، نه مجمع الجزایر 20 تیم فوتبال . آرسنال را ما ( همه و همه از رئیس بزرگ تا کم سن ترین هواداری که قهرمانی آخر حذفی را به یاد دارد ) ساختیم و تا اینجا پیش برده ایم ، امروز خیلی ها که در سال 2001 آرسنالی بودند ، دیگر نیستند و نگاهشان تغییر کرده اما ما میمانیم و همواره برای قرمز و سفید های لندنی فریاد میکشیم .

نگاه جدید کانون هواداری دیگر به سمت جنجال های کودکانه نیست و سیاسیتی متفاوت را در پی دارد .
تمام تیم های فوتبال برای ما قابل احترامند و طبق اساسنامه رسمی باشگاه ما اجازه توهین و بی احترامی به هیچ فرد با تیمی را نداریم و در برابر بی احترامی ها سکوت میکنیم که سکوت بی تردید از هر فریادی ، فریاد تر است .
فقط برای یادآوری ، آرسنال تیمی است که در رقابت با بارسلونا بهترین های امور خیره در جهان را اختیار دارد . ما اهل جنجال نیستیم ، فابرگاس ما در برابر ضربه ی سری که به صورتش میزنند فقط خشم خود را فرو میبرد ،اما برخی بازیکنان لیگ برتری بعد از سال ها بازی ، باز هم با لگد به جان هوادار میافتند و یا سکه به سمت آنها پرت میکنند ... از شما میخواهم آرامش خود را همچون کاپیتان جوان خود حفظ کنید .

با آرزوی روز های زیبای برای آرسنال
آرمان امیراحمدی - مدیر کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران
5 - آذر - 1388

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۶۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰