loading
در حال بررسی درخواست شما
اینبار آرسنال مهمتر از تیم ملی!
اینبار آرسنال مهمتر از تیم ملی!

اینبار آرسنال مهمتر از تیم ملی!

پس از اینکه در یک نشست خبری ونگر به سوال یکی از خبرنگاران در مورد وضعیت والکات در تیم ملی واکنش نشان داد و اعلام کرد مسائل افریقی جنوبی ربطی به تیمش ندارد، تئو جوان نیز اعلام کرد ابتدا سعی میکند بهترین عملکردش را در آرسنال به نمایش بگذارد و سپس آرزوی قرار گرفتن در تیم فابیو کاپلو را در پیش بگیرد.
"شما میخواهید که در تیم ملی کشورتان خوب بازی کنید. و فرصت بازی در جام جهانی در صورتی به وجود می آید که فصلی عالی را سپری کرده باشید.
"بهترین کار این است که به بازیهای پیش روی خود فکر کنید تا آینده، زیرا شما نمیدانید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
"ممکن است فصلی خوب را سپری کنید ولی در پایان فصل مصدوم شوید، در این حالت بیرون خواهید ماند. بنابراین تا فرا رسیدن پایان فصل بر روی تک تک بازیهای پیش رو تمرکز خواهم کرد.
"میخواهم دوباره به ترکیب ثابت آرسنال بازگردم و با تلاش بتوانیم آرسنال را در لیگ پیش ببریم.
"مجموعه خوبی از جوانان را در اختیار داریم و من میخواهم جزئی از ترکیب ثابت باشم. فقط میخواهم به بازیهای آرسنال بازگردم و این بهترین کار است.
والکات جوان همچنین توانایی بازی به عنوان مهاجم مرکزی، نقشی که در سالهای قبل از پیوستنش به آرسنال در ساتهمپتون ایفا میکرد را نیز دارد.
والکات ادامه داد:"اتفاقی که برای رابین افتاد بسیار نا امید کننده است چون او تاثیر زیادی در بازیهای این فصل آرسنال داشته است.
"ما مهاجم بسیار خوبی را در اختیار داریم که میتوانند جای خالی رابین را پر کنند و من یکی از آنها هستم که میتوانم این کار را انجام دهم.
"دوست دارم در نقش مهاجم مرکزی بازی کنم و این همان پست قبلی من است. در ساتهمپتون مهاجم مرکزی بازی میکردم. ولی در آرسنال در هر جایی بازی کرده ام."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۶
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sport
بازدید: ۴۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰