loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر از بازی تکراری در جام حذفی حمایت می کند
ونگر از بازی تکراری در جام حذفی حمایت می کند

ونگر از بازی تکراری در جام حذفی حمایت می کند




آرسن ونگر بار دیگر از تکرار بازی در جام حذفی حمایت کرد ، حتی اگر باعث شود تیمش زمان کمتری برای استراحت داشته باشد.

آرسنال در بازی دیروز مقابل Leyton Orient در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد و هفته آینده باید در بازی تکراری به مصاف این تیم دسته اولی برود و در صورت پیروزی در دور بعدی مهمان شیاطین سرخ خواهد بود.

این بازی تکراری باعث شد تا شاگردان ونگر در طی مدت 14 روز مجبور به انجام 5 بازی در رقابت های مختلف شوند که اولین آنها روز چهارشنبه مقابل استوک در لیگ برتر خواهد بود.

به هر حال ونگر به روش فعلی جام حذفی روی خوش نشان داد و گفت تا آنجا که او می داند این 90 دقیقه که دوباره اضافه شده و باید در لندن انجام پذیرد منافع مالی برای تیم های پایین تر مانند Leyton Orient دارد.

ونگر در ادامه صحبت هایش گفت:

"این ها بودجه فصلی آنها را تامین می کند و اگر هم نکند به هر حال کمکی برای آنها محسوب می شود. عوض کردن این قانون می تواند ضربه بزرگی به تیم های کوچک پایینتر بزند و آنها لطمه می بینند. و با این کار شما نتوانسته اید هیچ قدمی برای رفع مشکلات آنها بردارید."

ونگر افزود:

"تنها نکته منفی بازی دیروز این است که یک بازی به برنامه بازی هایمان اضافه شد و اگر راستش را بخواهید این چیزی نیود که ما می خواستیم."

"نکته دیگر این است که ما در مقابل تیم های کوچک و تیمهای دسته های پایین تر تا اینجا کمی با مشکل مواجه بودیم و نتوانستیم کار آنها را یکسره کنیم. ما این مشکل را در برابر تیمهای Huddersfield ، Leeds و Ipswich نیز داشتیم. ما بازی را در اختیار داشتیم و توان خود را نیز گذاشتیم اما این سبک بازی خسته کننده است ولی نگرش بازیکنان درست است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰