loading
در حال بررسی درخواست شما
تورس را گران خریدند
تورس را گران خریدند

تورس را گران خریدند

 مرد فرانسوی شمال لندن که پس از الکس فرگوسن دومین مربی با سابقه حال حاضر لیگ برتر است همواره نظراتش در مورد این لیگ جذاب برای هوادارن فوتال جذاب و قابل احترام بوده است.
آرسن ونگر در یکی از آخرین اظهار نظرهای خود راجع به انتقال پر سرو صدای فرناندو تورس به چلسی در سایت یورو اسپورت اینچنین عنوان کرده است:

با حضور تورس در چلسی این تیم بسیار خطرناک تر شده است. مثلث دروگبا آنلکا و تورس واقعا می تواند برای تمام تیما یک خطر جدی باشد

چلسی بخش تهاجمی خود را تقویت کرد که قبل از این هم بسیار قابل ملاحظه بود اما موفقیت واقعی در صورت رخ می دهد که تورس بتواند در مسیری که تیم می خواهد قرار گرفته و هماهنگ شود.

علاوه بر این ، این سه مهاجم باید یاد بگیرند که چطور در منار هم کار کنند. هیچ دلیلی برای شکست آنها وجود ندارد.

مصلحت تیم اید در اولویت قرار بگیرد. وقتی شما در چلسی یا هر تیم بزرگ اروپایی دیگری بازی می کنید باید بدانید که در رقابت با بازیکنانی با مهارت و کیفیت بالا هستید. رقابت جزیی از فوتبال است.

هماهنگ کردن تورس نیاز به یک یکپارچکی و وحدت مجدد در تیم دارد. امروز چلسی سه تن از بهترین مهاجمان حال حاضر جهان را در اختیار دارد و شاید مجبور شوند که یکی از این سه بازیکن را از دست بدهند.

نکته مهم این است که چلسی وقتی با تورس امضای قرار داد می کرده چه نقشه و برنامه ای در سر داشته است. من بسیار مشتاقم که این را دانم و کارلو آنچلوتی اید در آینده ای نزدیک به این سوال پاسخ دهد.

آیا این نقل انتقال علاقه آنها به فروش دروگبا یا آنلکا را در تابستان نشان می دهد؟ من واقعا نمی دانم زیرا این بازیکنان همچنان در رقابت هستند و همه آنها برای چلسی مهمند.

نقل و انتقال تورس در دقایق پایانی انجام گرفت بنابراین چلسی مجور بود تا هرچقدر که لیورپول قمت گذاری کرد برای او بپردازد و چاره ای نداشت.

در نتیجه می توانیم اینطور ارزیابی کنیم که چلسی مبلغی مضاف بر قیمت واقعی تورس برای او بپردازد. چیزی نزدیک به 15 درصد. در چنین حالتی و با وجود کمبود وقت می بینیم که قیمت بازار افزایش می یابد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۳
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : eurosport.yahoo.com
بازدید: ۶۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰