loading
در حال بررسی درخواست شما
توپ برای ما نچرخید
توپ برای ما نچرخید

توپ برای ما نچرخید



نخستین دیدار دو تیم آرسنال و استوک سیتی، در بیست و هفتمین هفته ی فصل که به هر زحمت تمام امتیازاتش به توپچی ها رسید و شاگردان پولیس را دست خالی به خانه برگرداند.

سرمربی سیتی که از عملکرد تیمش و نحوه ی فوتبال آن ها راضی به نظر می رسید، تیم خود را شایسته ی کسب چیزی از این بازی دانست و گفت:
«فکر می کنم اولین باری باشد که به ورزشگاه امارات آمده و یک بازی واقعی برای آرسنال ترتیب داده ایم. چیزهای خوب زیادی در نیمه ی دوم داشتیم اما همان طور هم که قبلا" گفته بودم در عین حال نیاز دارید توپ در اطراف و داخل محوطه برای شما بگردد؛ متاسفانه این اتفاق برای ما نیافتاد.
چند شانس خوب داشتیم و چند موقعیت عالی نیز بدست آوردیم ولی متاسفانه تنها چیزی که بود، آن ها به نفع ما اتفاق نیافتاد. و در آخر بازی آن ها(آرسنالی ها) حسابی از 5 دقیقه وقت اضافه ناراحت شده بودند، چون برای حفظ جان شان در بازی می جنگیدند.»

«بازی را کند آغاز کردیم و اگر بخواهیم صادق باشیم در 10 دقیقه ی ابتدای بازی محو بودیم. مانند خوگوشی بودیم که جلوی چراغ یک ماشین افتاده باشد و هر لحظه می توانستند گل بزنند؛ به نظر می رسید شبی طولانی در پیش داشته باشیم.»

پولیس در ادامه با تمجید از کاپیتان تیمش، رایان شاوکراس برای بازی در برابر فشار شدید امارات، وی را این گونه ستود:«فکر می کنم امشب بازی درخشانی داشت و واقعا" از او راضی هستم؛ در برابر چند بازیکن عالی خوب ظاهر شد و ابدا" در برابر آن ها ناتوان نشد. فکر می کنم به خوبی کارش را انجام داد.»

«چیزهای زیادی در رسانه ها گفته می شود ولی من باشگاه فوتبال آرسنال را دوست دارم و وقتی برای بازی به بارسلونا بروند برای آن ها آرزوی پیروزی خواهم کرد؛ این برای فوتبال بریتانیا فوق العاده خواهد بود. البته واضح است که وقتی باید در برابر آن ها قرار بگیری، می خواهی برنده شوی.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۵
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : stokecityfc.com
بازدید: ۶۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰