loading
در حال بررسی درخواست شما
لیگ برتر همه چیز دارد
لیگ برتر همه چیز دارد

لیگ برتر همه چیز دارد



این ها قسمتی از نظرات رابین ون پرسی ستاره هلندی خط حمله آرسنال است .
این بازیکن خوش استیل باور دارد لیگ برتر انگلستان غنی است و همه چیز دارد .
وی قطعا این لیگ را مانند بسیاری از کارشناسان و سازمان های اماری برتری لیگ دنیا می داند .
رابین ون پرسی زننده گل تساوی بخش آرسنال در لیگ قهرمانان اروپا برابر بارسلونا در اینباره گفت :

" اگر شما به لیگ برتر نگاهی بیندازید فکر می کنم تیم هایی که قبلا با حضور ستارگانی چون هانری و برگکمپ به عنوان مثال در خانه شکست می دادیم دیگر اتفاق نمیفتد . مثل بازی با میدلزبورو که هفت بر صفر به پیروزی رسیده بودیم . چرا که لیگ و تیم ها و همه پیشرفت کرده اند .
اکثر تیم ها به اندازه کافی خوب هستند و می توانند خرید های بزرگی نیز انجام دهند و این باعث تقویت و پیشرفت لیگ شده است . میبینیم که ولوز می تواند منچستر را شکست دهد و این همه چیز را درباره این رقابت بیان می کند .
برای مثال اورتون , ان ها به ورزشگاه می آمدند و در مقطعی از بازی ما را شکست داده بودند . اگر بخواهید عمیق نگاه کنید این نکته خوبی است چرا که این باعث می شود شما حواستان را جمع نگه دارید .
هیچ دیداری ساده نیست و این چیزی است که باید باشد . مردمی که هزینه می کنند تا بازی فوتبال ببینند تصمیم درتسی دارند که همه چیز برای بازی ها بدهند . ما این کار را می کنیم . ما به اندازه کافی آماده ایم . اگر این کار را نکنید به سختی تنبیه می شوید و می توانید این را در بازی نیوکاسل ببینید . هیچ گاه در بازی خارج از خانه چهار بر صفر پیش نمیفتید اما اگر بازی را تمام شده بدانید برخی مسائل مانند همان کارت قرمز بازی را تغییر خواهد داد و این ها باعث جذابیت فوتبال هستند .
از دیدگاه من لیگ انگلستان یک فوتبال هوادار پسند است که قطعا همه چیز دارد . هر چیزی می تواند شما را اینجا شگفت زده ند . کیفیت بالایی اینجا وجود دارد و بازیکنان خارق العاده ای در لیگ حضور دارند . گل های به ثمر رسیده و همه چیز ایده آل است .
و چیزی که واقعا به ان در این لیگ علاقه مندم رقابت باز قهرمانی است . هر کسی می تواند احساس پیروزی داشته باشد . این برای هواداران خوب است . همه درباره این صحبت می کنند که چه چیز جابه جا می شود . هر بازی احساس یک رقابت بزرگ دارد و شما واقعا اهمیت دیدار ها را حس می کنید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰