loading
در حال بررسی درخواست شما
یک نا امیدی بزرگ
یک نا امیدی بزرگ

یک نا امیدی بزرگ



در مورد گل دیرهنگام

"من کاملا نا امید شدم مثل دیگر اعضای تیم، ما مشکلاتی را برای شروع بازی داشتیم ، تعداد زیاد بازی هایی که انجام داده بودیم ما را کمی خسته کرده بود. برای همین زمان برد تا ما بتوانیم ریتم و روش خود را در بازی پیدا کنیم.

در نیمه دوم ما بهتر بودیم ولی نتوانستیم گل دوم را بزنیم و در نهایت گل در لحظات آخر، ما اشتباهی انجام دادیم که دیگر هیچ جای پاسخی برای ما نگذاشت ، ما خود را برای وقت اضافه آماده کرده بودیم."



در مورد تیم بیرمنگهام


"من به آنها تبریک می گویم آنها از اشتباهات ما نهایت استفاده را بردند آنها جامی را بالای سر بردند که از دست دادن آن برای ما لطمه بزرگی خواهد بود.

ما باید به نگرش خود ایمان داشته باشیم و همچنان ایمان خود را حفظ کنیم ، دوباره خود را پیدا کنیم و برای مسابقات پیش رو آماده شویم.

این تیم در حال حاضر بسیار نا امید است و ما بعد از بازی امشب با سوالات بسیاری رو برو خواهیم شد ولی از نظر من ما قدرت لازم را داریم که در برابر این انتقادات مقاومت کنیم. این موقعیت خوبی است که ما نشان دهیم که چقدر از لحاظ ذهنی قوی هستیم که می توانیم از پس شرایطی مانند این بر آییم."

نظر ونگر در مورد برنده دیدار


"عدم ارتباط در این بازی وجود داشت، به طور طبیعی وقتی توپ در دست بازیکن حریف است یک بازیکن این مسئولیت را دارد که برای گرفتن توپ به دنبال آن برود ولی در این بازی عجیب بود که هیچ بازیکنی از بیرمنگهام برای توپ نمیرفت"


وضعیت تیم در رختکن

"هر دوی آن ها ( کوشلنی و ژسنی ) به شدت در هم شکسته اند . فکر نمی کنم این لحظه خوبی برای اضافه کردن هر چیزی باشد . باید آن ها را دوباره بلند کنیم و به ان ها کمک کنیم . این کاری است که باید تیم بکند . این قسمتی از بازی است و ما شانس های کافی باری کشتن بازی داشتیم . آن ها می توانستند فقط خطرناک باشند . در پایان در یک ضربه ایستگاهی شاید کمی مضطرب کار کردیم ."

پنالتی ای که در دقیقه دوم حادث شد


"من احساس نمی کنم که ژسنی از اینکه در زمین باقی ماند خوشحال بود . آن صحنه آفساید گرفته شد ."

اینکه این شکست چقدر روی این ترکیب تاثیر می گذارد


"قطعا می تواند تاثیر بگذارد . نمی توانیم این را انکار کنیم . این یک نا امیدی بزرگ برای تیم بود اما ما یک رقابت بزرگ در مقابلمان داریم . کارلینگ کاپ چهار , پنج بازی است اما یک رقابت لیگ دارای 38 بازی است . به خاطر یک بازی نباید 38 بازی را کنار گذاشت ."


دوباره بلند شدن تیم

"من باور دارم ما شخصیت این را داریم و موقعیت خوبی برای نشان دادن آن است ."


درباره مصدومیت ون پرسی


"او مشکل زانو دارد . بله در هنگام گلزنی این مشکل پدید آمد ."


از دست دادن بازیکنان مصدوم

"چیزی که هم اکنون برای ما در این لحظه سخت است از دست دادن تعداد بازیکن زیاد است . در 18 بازی اخیر یک بازیکن در ایپسویچ در بازی رفت از دست دادیم و یکی نیز امروز در حالی که در پی یک گل زیبا پدید آمد .

چیزی که تیم امروز به آن دست یافت قطعا مهیب بود و چیزی که باید برای هر بازی و پیروزی آن می رفتیم . ما راه درازی داریم که سخت است به دستش اورید چرا که برای پیروزی می رویم ."


درباره اشتباهات دفاعی

اشتباهات دفاعی البته مثبت نخواهد بود .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۹
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰