loading
در حال بررسی درخواست شما
باوری در تیم وجود داشت
باوری در تیم وجود داشت

باوری در تیم وجود داشت



پس از 48 سال، اولین قهرمانی آبی های بیرمنگام؛ طلسم بی جامی آرسنال سفت و سخت تر از طلسم کهنه ی بیرمنگام بود؛ حتی اگر همه ی شرط ها روی توپچی ها باشد.


نتیجه ای خلاف انتظار برای فینال جام اتحادیه ی انگلستان، اولین جام سال 2011 انگلستان و اروپا را به شاگردان مک لیش اهدا کرد. این بزرگ ترین دستآورد تمام عمر ورزشی مرد اسکاتلندی است.
«اگر درباره ی خودم بخواهم بگویم این بزرگ ترین دستآورد من بوده است. در گلاسکو رنجرز انتظار زیادی برای جام از من می رفت اگرچه این کاری سخت برابر سلتیک بود ولی امشب در حالی که هیچ کس روی ما حساب باز نمی کرد نشان دادیم شرط بند ها هم گاهی اشتباه می کنند.»


«اما از جهت باشگاهی کوچک مثل آن چیزی که ما هستیم، برنده شدن در مقابل تیمی مثل آرسنال یک نیروی غول آسا برای بازیکنان مان است. این که به انگلیس بیایی، این که اولین جامت را ببری و این که برای باشگاه کوچکی مثل بیرمنگام، بردن آرسنال را میسر کنی، رویایی است که واقعیت می رسد.»


«برای بازی از ابتدا یک نقشه داشتیم که بسیار درخشان نیز آن را اجرا کردیم. برای هواداران بسیار خوشحالم؛ آن ها مدت ها آرزوی چنین چیزی را کشیده بودند. امشب آن ها جشنی مطابق با این ورزشگاه بزرگ داشتند و خیلی اتفاق نمی افتد که بتوانید در چنین ورزشگاهی به آن برسید.»


و تقدیم جام به رئیس هنگ کنگی باشگاه:«این یک هدیه ی خارق العاده برای تولد کارسون است. شاید حالا او فکر می کند که باشگاه داری چه کار آسانی است؛ ابتدا نهمی در لیگ برتر و پس از آن قهرمانی در کارلینگ کاپ. ولی در واقع او بسیار حامی ما بوده است.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۹
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۴۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰