loading
در حال بررسی درخواست شما
بازی با اورینت فرصتی برای بازگشت
بازی با اورینت فرصتی برای بازگشت

بازی با اورینت فرصتی برای بازگشت



آرسنال باید در بازی تکراری جام حذفی به مصاف تیم لیتون اورینت برود تا با پیروزی احتمالی بر این تیم دسته پایینی انگلستان کمی باخت برابر بیرمنگام را فراموش کند .
مروان نیز باور دارد این موقعیتی است برای بازگشت مجدد تیم آرسنال به رقابت ها . رقابت هایی که برای آرسنال اهمیت زیادی دارد و در سه جبهه باید در آن ها حضور داشته باشد .
مروان در اینباره گفت :

" دو شنبه صبح ما تمرین داشتیم و باید چهار شنبه در بازی تکراری شانس بازگشت داشته باشیم . ما همگی شب بدی داشتیم اما می توانیم بازگردیم .
خوش شانسیم که زود تر از موعد و در روز چهار شنبه یک بازی داریم . نیاز داریم تا درباره این بازی فکر کنیم و با تمرکز بر روی آن و نه بر روی فینال پیش برویم .
آن حادثه را فراموش کردیم و باید مطمئن باشیم این شکست در ذهن ما باقی نخواهد ماند . ما در وضعیتی هستیم که بازی های بزرگ زیادی پیش رو داریم و رقابت هایی برای بازی کردن داریم و باید تا آخرین لحظه این فصل بجنگیم . "

بزرگترین اشاره به بازی بیرمنگام اشتباه کوشلنی و ژسنی است . البته مروان عقیده دارد این مسئله اشتباهی است .

" ما همگی مسئول این شکست هستیم . این فوتبال است . شما بالا و پایین دارید .
باید تصدیق کنیم که گل دوم دیگر اتفاق نیفتد . اگر یک گل کلاس بالا نیز دریافت می کردیم نتیجه همین بود . ما فینال را واگذار کردیم و پذیرش آن سخت است .
احساسی از نا امیدی و در هم ریختگی داریم چرا که احساس می کردیم می توانیم این بازی را پیروز شویم . به شخصه نیز فکر می کردم بازی به وقت اضافه برود و شاید هم پنالتی ها اما شکست در این راه خیر . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰