loading
در حال بررسی درخواست شما
نتایج مالی
نتایج مالی

نتایج مالی



ایوان در هفته پس از فینال جام اتحادیه قرار داریم. آیا گزارشی برای بهتر کردن وضعیت این هفته داری؟
"البته، همه ما بسیار ناامید شده ایم. امیدوار بودیم که در بازی یکشنبه بهتر عمل میکردیم. ولی موضوع مهم این است که چگونه به آن واکنش نشان دهیم. در این فصل برنامه فشرده ای از بازیها را داشته ایم. هر زمانی که قدمی به عقب داشته ایم به خوبی به آن پاسخ داده ایم و ما منتظر این موضوع در چهارشنبه شب مقابل لیتون، بازگشت به لیگ برتر و البته بارسلونا در هفته بعد هستیم."

بازگردیم به نتایج موقت، این هفته اعلام کردی که باشگاه عملکرد فوق العاده ای در شش ماهه اول سال مالی داشته است. دلایل کلیدی این موضوع چیست؟
"به قرار داشتن در وضعیت مالی سالمی ادامه داده ایم. همانطور که میدانید باشگاه بر پایه خودکفایی حرکت میکند و ادامه این نتایج نشان دهنده برنامه بلند مدت خودکفایی و سالم باشگاه است بنابراین نکات مثبت خوبی وجود دارد. مواردی وجود داشت که فقط یک بار اتفاق افتاد که امسال آنها را نداریم و سال قبل داشتیم.
"سال گذشته تعداد شگفت انگیزی از فروش املاک را داشتیم و همچنین فروش دو بازیکن بزرگ باشگاه را، امسال ما این موارد را نداشتیم. به جای دیدن رفتن بازیکنان، ما بر روی ترکیب تیم سرمایه گذاری کردیم بنابراین شما انتظار دارید که کمی تغییر در منابع مالی داشته باشیم ولی هنوز سالم و قدرتمند گام بر میداریم."

سرمایه گذاری مهمی در باشگاه انجام شده است. میتوانی راه هایی را که در آنها سرمایه 
گذاری شده است را توضیح دهی؟
"تیم بسیار جوانی را در اختیار داریم. میانگین سنی بازیکنان مقابل بارسلونا تنها 23 سال بود. چیزی که ما بر روی آن تمرکز کرده ایم این است که مطمئن باشیم استعداد های باشگاه را در کنار هم حفظ میکنیم و با آنها قراردادهای بلند مدت امضا میکنیم. سرمایه گذاری مهمی در داخل زمین بوده است و سایر قسمت های دیگر نیز خارج از زمین  بوده. افزایش توانایی هایمان، خصوصا در زمینه تبلیغات، داشته ایم بنابراین میتوانیم درآمد تبلیغات جهانیمان را در چهار یا پنج سال آینده گسترش دهیم. به سرمایه گذاری دوباره درآمدهای کسب شده بر روی تیم و اطمینان یافتن از اینکه به صعود منحنیمان، سلامیت مالی و قدم به جلو باشگاه ادامه میدهیم ."

چشم انداز مالی سال و آینده چه خواهد بود؟
"در وضعیت سالم مالی قرار داریم. فرصت های مقطعی مالی را در سال های آینده خواهیم داشت. به سختی در حال کار کردن بر روی پیشرفت در زمینه عملکرد بر روی تبلیغات هستیم و فکر میکنم نتایج آنها را در سال های آینده خواهیم دید. دوباره میگویم که تمام پولی که بدست می آید به تیم بر میگردد و این تمام چیزی است که وجود دارد. اینها در مورد بدست آوردن سود نیستند، بلکه در مورد خلق افتخار برای هواداران و چیزی است که ما ارائه میدهیم، اینکه چگونه بازی میکنیم و در نهایت قهرمانی ها. این تمام چیزی است که برای آن تلاش میکنیم."

چگونه میخواهید به سیر صعودی درآمد و وضعیت مالی ادامه دهید؟
"تبلیغات در مرکز توجه ما خواهد بود، خصوصا در سطح جهانی. بنابراین با توجه به طرف های تبلیغاتیمان، سرمایه گذاری مهمی در گروه تبلیغاتیمان داشته ایم و فکر میکنم که هواداران نتایج آنها را در سال های پیش رو خواهند دید."

در مجموع، به عنوان یک باشگاه وضعیتمان را چگونه ارزیابی میکنی؟
"موضوع مهم، و چیزی که من همیشه در زمان اعلام نتایج مالی در مورد آن صحبت میکنم، این است که کارها برای بدست آوردن سود برای باشگاه فوتبال آرسنال نیست. پولی که ما مورد ارزیابی قرار میدهیم برای خلق افتخار است، افتخاری که ما بر پایه هوادارانمان خلق میکنیم. و قطعا با قهرمانی ها همراه خواهد بود و همچینین بیش از آن. دلیلی که باید تجارت قدرتمندی داشته باشیم، دلیلی که این نتایج مالی برای ما مهم است و نگاه به آینده این است که اینها به ما فرصتی برای خلق افتخار میدهد. به ما وضعیت مالی مستحکمی میدهد که برای آینده با اطمینان برنامه داشته باشیم. کاملا احساس میکنیم که ادامه این نتایج اجازه آن را به ما خواهد داد." 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۱
به قلم اشکان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰