loading
در حال بررسی درخواست شما
من نمیخواستم بفروشم !
من نمیخواستم بفروشم !

من نمیخواستم بفروشم !



اما او نمیخواست مهاجم فرانسوی را در سال 99 بفروشد.آنلکا زمانی که به آرسنال آمد تنها 18 سال سن داشت و یک بازیکن نا شناخته بود و این انتقال تنها با نیم میلیون دلار اتفاق افتاد و قبل از اینکه با مبلغی بالغ بر 23 میلیون دلار به رئال مادرید نقل مکان کند یکی از بازیکنان ترسناک اروپا به حساب می آمد.
سود به دست آمده از فروش آنلکا فوق العاده بود و ونگر آن را به طور عاقلانه خرج کرد و نصف این پول برای خرید "آنری" صرف شد.اما رئیس دوست داشت تا آنلکا را در تیم نگه دارد و یک ترکیب فوقالعاده از آنلکا و مردی که توانست بهترین گل زن تاریخ باشگاه شود بسازد.
آرسن ونگر قبل از بازی با چلسی در مصاحبه ای گفته: درست است که از نظر مالی این انتقال بسیار مفید بود.اما من قصد نداشتم که او را بفروشم.
او یکی از اولین جوانان فرانسوی بود که به آرسنال آمده بود و بی درنگ بسیار در آرسنال موفق بود.او بازیکنی بود که بعد از افسانه آرسنالی ها " یان رایت " به آرسنال آمده بود و بسیار خوب جای او را پر کرد تا حدی که مردم شگفت زده شدند وبه تمجید از او پرداختند.
شما باید تصور کنید بازیکنی که بعد از" یان رایت" وارد آرسنال میشود دوران سختی را پشت سر خواهد گذاشت.اما او به راحتی و با سرعت همه را قانع کرد که توانایی لازم را دارد.
من باز هم تاکید میکنم که ما با نصف قیمت فروش او "آنری" را خریداری کردیم...من در هر صورت "آنری" را می خریدم، تصور کنید چه اتفاقی می افتاد اگر او در تیم میماند و این یک تصمیم بسیار خوب بود چون آنها در تیم ملی فرانسه نیز هم بازی بودند.
"آنلکا" تنها 30 ماه در آرسنال بود وسال آخر حضور او سرشار از شایعاتی در مورد خروج او از باشگاه و انتقالش به رئال بود
"نیکلاس 18 سال سن داشت و این اولین باری بود که فرانسه را ترک میکرد و او نمیتوانست صد در صد انگلیسی صحبت کند "
اگر شما تمام این اتفاقات را کنار هم بگذارید میتوانید متوجه شوید که او توسط برادرانش توصیه شده بود که باشگاه را ترک کند"
اگر شما تنها 18 سال سن داشته باشید و برادرانی بزرگتر از خود داشته باشید به نظر میرسد که شما باید حرف آنها را قبول کنید.!
این بسیار سخت بود که در آن زمان این اتفاق را بپذیرم ..اما این اتفاقی است که افتاده


مترجم : cesco

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۷
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰