loading
در حال بررسی درخواست شما
مهم بود که واکنش نشان دهیم
مهم بود که واکنش نشان دهیم

مهم بود که واکنش نشان دهیم

در مورد واکنش به شکست یکشنبه..

این بسیار مهم بود که امروز نسبت به آنچه یکشنبه اتفاق افتاد واکنش نشان دهیم. ما این کار را بسیار حرفه ای انجام دادیم. همواره متمرکز بودیم و هیچ شانسی به آنها ندادیم. به طور کلی این یک پیروزی عادی بود. اگر به عقب نگاه کنید می بینید که ما نتایج بسیار خوبی در این فصل داشته ایم و تا به اینجا مسابقات را به خوبی پشت سر گذاشته ایم اما این بسیار مهم بود که امشب خود را بالا بکشیم و اعتماد به نفسمان را به دست بیاوریم. ما این شانس را برای خود قائل شدیم که به هفته های پیش رو فکر کنیم زیرا حالا شنبه ساندرلند را پیش رو داریم و سه شنبه باید به مصاف بارسلونا برویم. و سپس بازی یک چهارم نهایی جام حذفی برابر منچستر یونایتد و این باعث می شود که ما تمرکز خود را حفظ کنیم.

در مورد اهمیت گلزنی بنتنر و شاماک...

ما ونپرسی را از دست داده ایم بنابراین گلزنی شاماک و بنتنر بسیار مهم است. آنها حالا در سطحی از اعتماد به نفس هستند که ما برای بازی های بزرگ به آن احتیاج داریم. ما نیاز داریم که مهجمانمان تمام فرصت هایی را که درست می کنیم به خوبی استفاده کنند و این کاری بود که آنها امشب به خوبی انجام دادند.

در مورد تساوی 1-1 در خانه اورینت...

این می تواند اتفاق بیافتد. آنها در خانه خودشان بهتر دفاع کردند. این پیشرفت نتیجه نسبت به بازی اول دقیقا به کیفیت مربوط می شود و در واقع شما همیشه در کسری از ثانیه می توانید همه چیز را از دست بدهید. من آنها را در بازی اول کمی خطرناک تر دیدم. آنها احساس می کردند که واقعا می توانند در خانه شانس داشته باشند. اما امروز ما خیلی زود به گل رسیدیم و هیچ شانسی هم به آنها ندادیم.

در مورد برد چلسی در برابر یونایتد...

خوب این ما را بیشتر و بهتر در کورس قهرمانی قرار می دهد. من احساس می کنم که شب گذشته اتفاق خیلی مهمی رخ نداد. حتی اگر آن نتیجه مساوی هم میشد برای ما خوب بود. این فقط به عملکرد خود ما بستگی دارد که چقدر خوب باشیم و چه نتایجی بگیریم و این چیزی است که من بارها و بارها گفته ام. به این بستگی دارد که چقدر در نتایجمان ثبات داشته باشیم.و این موضوع است که تکلیف قهرمانی را مشخص خواهد کرد. نه من به اینکه هر هفته آنها با چه تیمی بازی دارند نگاه نمی کنم. این را می دانم که ما باید در خانه با یونایتد بازی کنیم و بعد از آن بازی باید ببینیم که در کجا قرار داریم. آنچه الان برای ما مهم است قوی بودن در خانه است و این چیزی است که من از دسامبر بر آن تاکید داشته ام. در ابتدای فصل ما امتیازاتی را در خانه از دست دادیم و از نوامبر در خانه به ثبات خوبی رسیدیم که این برای ما بسیار حیاتی خواهد بود.

در مورد اینکه چرا لیگ بسیار مهم تر است...

زیرا شما لیگ را پس از 38 هفته پیروز می شوید و کارلینگ کاپ را پس از 5 یا 6 بازی

در مورد اینکه آیا الان لیگ یک رقابت دو نفره است...

این یک رقابت بسیار تنگ و حساس و هیجان انگیز است. من چلسی را خارج از رقابت نمی دانم. و همینطور منچستر سیتی را هم بدون شانس نمی بینم. به نظرم همه شانس دارند چرا که همه تیم ها در همه جا می توانند امتیاز از دست بدهند. به نظر می رسد که ما پیشرفت و عملکرده خوبی داشته ایم اگر به 10 بازی گذشته ما نگاه کنید و اگر بتوانیم همین ثبات را نگه داریم شانس خوبی برای قهرمانی خواهیم داشت.

در مورد زدن 103 گل در 45 بازی ...

بسیار به آن افتخار می کنیم زیرا این بدان معناست که مردم وقتی که برای تماشای بازی ها به اینجا می آیند کسل و خسته نمی شوند و در واقع لذت می برند.

در مورد رقابت سنتی با منچستر یونایتد....

نه فقط به خاطر اینکه آنها منچستر یونایتد هستند. بخاطر اینکه ما در رقابت هستیم. من ازر آن لذت می برم. بسیار سخت است که بگوییم ما چطور با آن بازی روبه رو می شویم یا آنها چطور با آن بازی روبهرو می شوند. این بازی برای ما بعد تقابل با بارسلوناست و برای آنها قبل از بازیشان در لیگ قهرمانان. البته نتیجه ما در برابر بارسلوتا بر روی بازی ما در جام حذفی با یونایتد تاثیر خواهد داشت.

در مورد اهمیت شاماک...

با توجه به بازی هایی که در پیش داریم او بسیار برای ما مهم است. شاماک شروع خوبی از ابتدای فصل تا اواخر نوامبر داشت و بعد از کمی از دور خارج شد.
حالا حتی در تمرینات نیز به نظر می رسد که در حال بازگشت است. برای مدتی او کمی خسته به نظر می رسید اما حالا این بسیار برایش خوب است که در این بازی گلزنی کرد.

در مورد مصدومیت روسیچکی...

او خوب است. یک ضربه آرنج به سرش برخورد کرد. کمی گیج به نظر می رسید و به همین دلیل او را بیرون آوردیم.


در مورد شروع کونور هندرسون...

اگر به تمام بازیکنان انگلیسی که تازه در آغاز راه هستند نگاه کنید می بینید که او فوق العاده است. او خوب بازی کرد و نشان داد که به همان اندازه که ما می خواهیم تکنیکی است. او پای چپ نرم و خوبی دارد و خوش استیل است. باید زود تر از این پیشرفت می کرد اما مصدوم بود.

در مورد آمادگی آبو دیابی....

او از ابتدای فصل تا به حال فقط چهار یا پنج بازی در لیگ انجام داده است و به همین دلیل او را پس از 60 دقبیقه بیرون کشیدم.از نظر من او بسیار سرحال بود و شتاب و قدرت خوبی روی توپ داشت. اما هنوز با توجه به جایی که بازی می کند در پست هافبک به نظر می رسد کاملا تند و تیز نیست.


در مورد هتریک بنتنر....

این هتریک او را برای بازی ساندرلند در رقابت قرار می دهد. آن بازی برای ما بسیار حیاتی است. ما باید بازی به بازی تصمیم بگیریم. اگر در برابر ساندلند پیروز شویم در موقعیتی بسیار عالی قرار می گیریم بنابراین تمام تمرکز ما الان بر روی آن بازی است.


در مورد عمالکرد بنتنر برابر بارسلونا در سال گذشته...

او در آنجا بسیار خوب بازی کرد. آنچه الان مهم است این است که اگر در برابر ساندلند بازی کرد خوب بازی کند.


در مورد پیش بینی و انتظار برای بازی با یک تیم قدرتمند در اولترافورد...


بگذارید ابتدا این دو بازی پیش رو بگذرد تا ببینیم چه کسانی در اختیار هستند. آنچه مسلم است این است که ما با توجه به شرایط بهترین تیم ممکن را برای پیروزی به زمین می فرستیم.


در مورد لیتون اورینت....

من به آنها برای آنکه همواره برای بازی کردن تلاش کردند امتیاز می دهم. این را به مربی آنها نیز گفتم. آنها تلاش کردند که فوتبال بازی کنند و این کار را در مسیری بسیار مثبت انجام دادند. آنها در لیگ یک برای مدت طولانی است که شکست ناپذیرند وو این بدان معناست که عملکرد خوبی داشته اند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰