loading
در حال بررسی درخواست شما
مایوس کننده بود ولی فوق العاده بودیم
مایوس کننده بود ولی فوق العاده بودیم

مایوس کننده بود ولی فوق العاده بودیم



5 گل برای عبور از سد اورینت در بازی تکراری دور پنجم اف_ای کافی بود تا حالا آرسنال به فکر دیدار یک چهارم در اولدترافورد باشد و اورینت به فکر باقی نگه داشتن رکورد خود در لیگ.

راسل اسلید سرمربی اورینت که تیمش توان برابری با ذخیره های ونگر در امارات را نداشت پس از این شکست با نگاه به نکات مثبت تیمش شاگردان خود را ستود و از باخت برابر تیمی در فرمی عالی، سرش را بالا نگاه داشت.
«این یک شب واقعا" واقعا" سخت بود.
هیچ وقت باخت نمی تواند آسان باشد مخصوصا وقتی 5:0 باشد ولی ما مقابل یک تیم آماده با روحیه ی هولناک قرار داشتیم و آن ها درست همان عملکردی را نشان دادند که می خواستند. از دید من ما سعی کردیم فوتبال بازی کنیم. اشتباهاتی در دورکردن توپ ها مرتکب شدیم ولی در مجموع تلاش خود را برای ارائه ی یک فوتبال زیبا به خرج دادیم. از بعضی رویدادهای حین بازی مان بسیار خوشحال شدم ولی آن چیزی که آشکار است به تیم بهتر زمین باختیم.
بیرون رفتن از جام مایوس کننده است، نمی خواستیم تمام شود ولی کاری که ما کردیم برای یک تیم لیگ 1 یا پایین تر فوق العاده است.»

اسلید در ادامه در مورد بازی متفاوت آرسنال در این بازی نسبت به دیدار در بریزبین رود ادامه داد:«فکر می کنم در نیمه ی اول سه شانس حقیقی داشتند و سه گل هم به ثمر رساندند. بعد وقتی خواستند یکی دو تغییر داشته باشند، نصری و ویلشر را به بازی آوردند و این به شما نشان می دهد آن ها تا چه حد این بازی را جدی گرفته بودند.
با توجه به شیوه ی ارائه ی فوتبال آن ها برایشان آرزو می کنم بتوانند جام کسب کنند؛ فوتبال آن ها شایسته ی این است.»

و پس از باخت 5:0 اول ژانویه، یک روند کامل بدون شکست و دو ماه بعد باز هم 5:0 !!؟؟
«این همان چیزی است که من هم به دنبالش می گردم!! در روز سال نو 5:0 باختیم و امشب بازهم با همان نتیجه. حالا اگر بازهم بتوانیم 13 بازی بدون شکست داشته باشیم خوشحال خواهم بود.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۲
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : leytonorient.com
بازدید: ۷۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰