loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: در ارائه بازی روان دچار مشکل بودیم
ونگر: در ارائه بازی روان دچار مشکل بودیم

ونگر: در ارائه بازی روان دچار مشکل بودیم




در مورد عملکرد تیم :

در مورد نمایشی که داشتیم من راضی هستم، من فکر می کنم در دفاع ما خوب بودیم ، از لحاظ بدنی کیفیت قابل قبولی داشتیم اما کمی خلاقیت در این بازی احتیاج بود.

در کل ما برای گل زدن مدیریت خوبی نداشتیم، این که در آخر بازی چیزی بدست نیاوردیم نا امید کننده است ، ما در 30 دقیقه پایانی در ضربات نهایی و تمام کردن دقت لازم را نداشتیم.

امروز دو اشتباه بزرگ به ضرر ما بود که به شدت ما را تنبیه کرد مخصوصا آفسایدی که روی گل سالم آرشاوین گرفته شد.


در مورد آفساید گیری روی صحنه گل آرشاوین 

چه کار می توانید بکنید؟ اگر شما به من بگویید که آن صحنه آفساید بود من فقط می توانم در جواب شما بگویم که خیر آن آفساید نبود.



فرصت از دست رفته برای پیشی گرفتن از منچستر یونایتد

بله بسیار نا امید کننده است ما امروز از آن بازی هایی بود که ما می خواستیم با نتیجه 1-0 برنده بازی باشیم . ما نمی خواستیم اینطور همه چی بر ضد ما رقم بخورد اما این اتفاق افتاد. 

اما الان مهم این است که روی بازی سه شنبه تمرکز کنیم. این بازی چهل و ششمین بازی از شروع این فصل برای ما بود من نمی توانم نگرش بازیکنان رو زیر سوال ببرم درست است که امروز ما نتوانستیم بازی روانی را به نمایش بگذاریم اما من این را به پای دفاع خوب حریف می گذارم.

انها به صورت نفر به نفر با بازیکنان ما یارگیری می کردند و این باعث شد که تعدادی از بازیکنان ما تاثیر لازم را نداشته باشند.

من فکر می کنم اکنون ما از یازده بازی گذشته 8 پیروزی و 3 تساوی بدست آورده ایم و این نشان میدهد که ما روی برنامه خود در حال پیشروی هستیم ولی من حرف شما رو قبول دارم این تساوی در زمان بدی بدست آمد. شاید شما این سوال برایتان پیش آمده باشد که این بخاطر رقابت بر سر قهرمانی بود ؟ اما نظر من منفی است زیرا احساس میکنم که ما فقط به کمی دقت عمل بیشتر در یک سوم دفاعی حریف احتیاج داشتیم.


آیا باید آرشاوین در برخورد با برامبل خود را زمین می انداخت...

اگر او خود را به زمین می انداخت شما می گفتید که او شیرجه زده است، شما نمی توانید به صورت یکطرفه بگویید که بازیکن می بایست خود را به زمین بیندازد و اگر خود را به زمین نیندازد شما می گویید چرا خود را به زمین نینداخت؟

من فکر می کنم او تصمیم درستی گرفت ، اما نیازی نیست که شما درک کنید که برامبل او را زده . من نیز احتیاج ندارم که برای درک این موضوع یک متخصص باشم.


در مورد اولین عملکرد کوشیلنی و ژسنی بعد از فینال اتحادیه

آنها هر دو خوب بودند در کل دفاع تیم ما امروز خوب بود.


در مورد والکات و دیگر بازیکنان مصدوم و شانس آنها برای بازی با بارسلونا

والکات و ونپرسی شانسی ندارند اما فابرگاس چرا.



در مورد وضعیت ویلشر بعد از بازی

او در ناحیه مچ پا احساس ناراحتی می کند ، ما فردا وضعیت او را در آزمایشات بررسی خواهیم کرد تا ببینیم چگونه به آزمایشات پاسخ می دهد.

او برای یکی دو روز از تمرینات بیرون خواهد بود دوشنبه احتمالا او بر می گردد باید ببینیم چه پیش می آید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۴
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰