loading
در حال بررسی درخواست شما
ون پرسی فوق العاده , همه را شگفت زده کرد
ون پرسی فوق العاده , همه را شگفت زده کرد

ون پرسی فوق العاده , همه را شگفت زده کرد



با وجود اینکه رابین امروز باید در تست آمادگی بدنی آرسنال برای بازی با بارسلونا شرکت کند اما حضور شکه کننده وی در تمرینات نوید این موضوع را می دهد که این بازیکن مهم می تواند تیم را در بازی های حساس لیگ برتر همراهی کند .
سس فابرگاس که به همراه آرسن ونگر در این نشست مطبوعاتی شرکت کرده بود اعلام کرد بازگشت رابین به ترکیب برای همه شگفت انگیز بوده و میاندار اسپانیایی این مهاجم هلندی را یک مهاجم فوق العاده می داند .
فابرگاس درباره زننده گل اول آرسنال در بازی رفت گفت :

" رابین بازیکن بسیار مهمی برای ماست . او یک مهاجم فوق العاده است و می تواند هر کاری انجام دهد و  فهم بسیار بسیار خوبی از بازی دارد .
به عنوان یک بازیکن میانی داشتن چنین بازیکنی در جلوی زمین بسیار عالی است چرا که او به شما تمام شرایط که نیاز دارید را می دهد .
از شنیدن بازگشت وی بسیار شگفت زده شدم چرا که این دو شنبه صبح بود که هیچ چیز درباره وی نمی دانستیم . او بلند شد و احساس بزرگی داشت و اعلام کرد می خواهد تلاش کند و با تیم تمرین کند .  هیچ کس نمی خواهد به کسی کلک بزند این یک شگفتی برای تمام تیم بود .
او زانویش را در تمرینات بانداژ کرده بود و می گفت : من به خوبی کار می کنم و می خواهم تلاش کنم .  بگذارید ببینیم فردا چه احساسی خواهد داشت .
اگر او آماده بازی شود این بسیار خوب است  . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۰۵۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰