loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر خطاب به داور: تو بازي آرسنال را كشتي!
ونگر خطاب به داور: تو بازي آرسنال را كشتي!

ونگر خطاب به داور: تو بازي آرسنال را كشتي!

شماري از نشريات روزانه انگليسي از جمله ديلي‌استار، سان، ايندپنديت در گزارش‌هاي روز چهارشنبه (امروز) به حواشي بازي شب گذشته آرسنال در ورزشگاه نيوکمپ پرداختند. در اين گزارش‌ها عنوان شده آرسن ونگر يک ساعت پس از خاتمه بازي منتظر ماسيمو بوساکا، داور سوئيسي بازي ماند تا به زعم خويش، اشتباهش را گوشزد کند.

براين اساس ونگر که اوايل نيمه دوم شاهد اخراج روبين فان‌پرسي، گلزن هلندي تيمش بود، پس از اعتزاضي که در زمان اخراج گلزن 27 ساله داشت، بعد از بازي نيز بيرون از رختکن، رودرروي بوسکا ايستاده و با لحن تندي به وي گفته است: اخراج فان‌پرسي، جوک بود. چطوري توانستي يک بازي فوتبال را با اين حرکت بکشي؟ من بعد از بازي با مسئولان يوفا حاضر در ورزشگاه در اين باره صحبت کردم. همه آنها از اين اقدام تو شوکه بودند. اين تصميم يک فوتبال خوب را به کشتن داد.

به زعم اين مربي مجرب در دقيقه 56، کارت قرمز بوسکا به فان‌پرسي درست نبود زيرا وقتي داور سوت زد، گلزن تيمش در سر و صداي 95 هزار نفر تماشاگر در نيوکمپ صداي سوت داور نشيند و به توپ ضربه زد. ونگر اعتقاد دارد اگر تيمش در وضعيتي که تساوي يک بر يک برقرار بود، به خاطر تصميم داور 10 نفره نبود، بازنده از زمين خارج نمي‌شد.
آرسنال در پايان بازي 3 بر يک بازنده و در مجموع دو بازي 4 بر 3 تسليم شد و از صعود به دور يک چهارم نهايي بازماند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۱۸
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : varzesh3
بازدید: ۱,۵۵۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰