loading
در حال بررسی درخواست شما
به یاد نصیحت های تیری آنری !!
به یاد نصیحت های تیری آنری !!

به یاد نصیحت های تیری آنری !!

مهاجمان زیادی را در باشگاه آرسنال و شمال لندن ببیند . با این بازیکنان در هنگام تمرین و بعد از آن صحبت کند و با نگاه کردن به بازی و تمرین های آن ها چیز های زیادی از آن ها بیاموزد . این رایت و تیری هانری از مهم ترین مهاجمانی هستند که هر مهاجم دیگر آرسنال نیز دوست دارد جا پای آن ها بگذارد . او می گوید هیچ وقت ترسی از سوال کردن و گوش کردن به حرف ها و نصیحت های تیری هانری نداشته است .
(( این جا بازیکنان زیادی هستند که من علاقه دارم آن ها راببینم . تیری هانری , امانوئل آدبایور , رابین ون پرسی و آندری آرشاوین .این جا بازیکنان زیادی هستند که علاقه دارم از آن ها سوال کنم و با آن ها حرف بزنم . حرف های آن ها بسیار به من کمک می کند . آن ها در مورد پستشان و کار هایی که در ان شگرد دارند یا حرف هایی که می تواند به من کمک کند می زنند و من نیز بسیار از آن استقبال می کنم . ))
این مهاجم جوان انگلیسی تیم آرسنال از ابتدای دوران بازیگریش در تیم رزو ها سعی در برقرای ارتباط با دیگر بازیکنان داشته است . در مورد تیری هانری می گوید :
من نتوانستم با وی همبازی شوم و هر دو در یک بازی به میدان برویم . اما یادم می اید همواره در حال سوال پرسیدن از وی بودم . و در تمام اوقات بیکاریش سعی در سوال پرسیدن داشتم . او می گفت هنگامی که گل بزنی احساس آرامش می کنی . باید سعی کنی توپ را در کنترل خود بگیری و هنگامی که توپ در حرکت است بتوانی آن را در تسخیر خود در بیاوری آن دوران تقریبا 14 ساله بودم و این برای یک پسر بچه در این سن بسیار عالی است . شاید برای هر کسی پیش نیاید بتواند با این جور بازیکنان صحبت کنند . در این مورد هیچ استرسی نداشتم زیرا در ان سال ها مربیمان نیز دائما به ما توصیه می کرد تا با بازیکنان تیم بزرگسال وارد بحث و صحبت شویم .

با آرزوی شکوفایی سانچز وات در آرسنال و دیدن یک تیری هانری جدید در باشگاه

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۲
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۰۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰