loading
در حال بررسی درخواست شما
با این ترکیب، خوشحال کننده بود
با این ترکیب، خوشحال کننده بود

با این ترکیب، خوشحال کننده بود



سه مصدوم در خط تهاجمی یونایتد، سر الکس فرگوسن را مجبور به فرستادن ترکیبی غیر معمولی در بازی برابر آرسنال کرد، ترکیبی با 7 مدافع تخصصی که در نهایت نتیجه ی دلخواه را برای سرخ پوشان منچستر به همراه داشت.

فرگوسن پس از این پیروزی در مصاحبه با تلویزیون منچستر یونایتد گفت:«داشتن بازیکنان آسیب دیده ی بسیار در خط میانی چیزی بود که مرا مجبور کرد نقشه و ایده ای به کار گیرم که انرژی و پتانسیل لازم را فراهم کند. دو داسیلوا پسرهایی باهوش و با انگیزه اند که فکر کردم می توانند [در گوشه ها] بازی کنند.
به خاطر بازی سه شنبه مقابل مارسی نیز نمی توانستم روی گیگز و اسکولز خطر کنم، چون آن بازی دیداری حیاتی برای باشگاه است؛ بنابراین درن گیبسون را نیز به عنوان تنها هافبک تخصصی در میدان قرار دادم. جان اوشی پیش از این در آن منطقه بازی کرده بود ولی واضح است که او یک مدافع وسط یا دفاع کناری است. با توجه به تغییرات بزرگی که از انبوه مصدومان نصیب مان شده بود فکر می کنم می توانیم از نتیجه بسیار راضی باشیم.»

«بازی همان طور که حدس می زدیم سخت بود و هر دو تیم در مراحل مختلف بازی به ترتیب نقش خود را ایفا کردند. گل اول بود که بازی را باز کرد و در نیمه ی دوم دو تیم می توانستند گل های زیادی بزنند.
آرسنال در نیمه ی دوم شانس های زیادی داشت و ادوین فن در سار چهار یا پنج توپ فوق العاده گرفت. در سوی دیگر نیز دروازه بان آن ها سه توپ از چیچاریتو گرفت و این در حالی بود که رونی نیز صاحب شانس خوبی در بازی شد. فاصله ی زیادی بین دو تیم نبود ولی ما می توانستیم با گل بیشتری نیز برنده شویم.»

فرگوسن همچنین ضمن تمجید از کاپیتان تیمش در بازی دیشب اضافه کرد:«فکر می کنم امشب وین و همه[ی بازیکنان مان] سهم خاص خود را در زمین پیدا کرده و به آن رسیدند. همه ی آن ها به سختی کار کرده بودند.»

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۳
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : manutd.com
بازدید: ۱,۰۱۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰