loading
در حال بررسی درخواست شما
از اینکه می توانم کمکی کنم ، خوشحالم!
از اینکه می توانم کمکی کنم ، خوشحالم!

از اینکه می توانم کمکی کنم ، خوشحالم!



با مصدومیت لوکاس فابیناسکی ، ووچیچ ژسنی و ویتو مانونه ، در حال حاضر مانوئل آلمونیا تنها گزینه موجود در درون دروازه است و باشگاه نیز هنوز در حال رقابت برای فتح لیگ برتر است ، به همین دلیل ونگر برای حل این معضل عجله زیادی دارد.

آرسن ونگر قصد دارد که برای حل این بحران ، دروازبان 41 ساله آلمانی را که فقط 9 ماه از خداحافظی وی از فوتبال گذشته است را به باشگاه محبوبش بازگرداند.

ینس لمن که در دوران حضورش در آرسنال موفقیت های بزرگی را به دست آورد ، مشتاق است تا در هفته های آتی آرسنال را در نبرد برای کسب عنوان قهرمانی یاری دهد.

"من این تیم آرسنال را می شناسم و من مطمئنم که ما می توانیم قهرمانی لیگ را به دست آوریم. اگر من بتوانم در این راه کمکی کنم ، آن خیلی بهتر خواهد بود.

"این فکر هرگز به ذهن من خطور نمی کرد که من آن کسی باشم که به بحران دورازبانی آرسنال پایان می دهد. زمانی که آنها این را از من خواستند ، به خاطر لطفی که کردند بسیار خوشحال شدم.

"همه این ماجرا به چند روز گذشته مربوط می شود که آنها با من تماس گرفتند تا ببینند که من می توانم تا پایان فصل به آنها کمک کنم یا خیر و من نیز فورا موافقت کردم."

لمن کسی بود که همواره در زمان حضور آلمونیا با وی مشکلاتی را داشت و او حتی نمی خواست که او را ببیند اما اکنون لمن معتقد است که شرایط حالا با آن زمان متفاوت است.

" آن در گذشته وجود داشت اما اکنون متفاوت است.

" من برای رقابت کردن آماده ام اما من می دانم وظیفه اصلی من کمک کردن به تیم و پوشش دادن کمبود های تیم در درون دروازه است.

"من تجربه زیادی داریم و از اینکه بتوانم آن را به آلمونیا یا هر کسی دیگری که در درون دروازه است انتقال دهم ، خوشحال خواهم شد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۹۸۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰