loading
در حال بررسی درخواست شما
تبعیت از الگوی هنری
تبعیت از الگوی هنری

تبعیت از الگوی هنری



اوگوزهان اوزیاکوپ یکی از جوانان با استعداد هلندی است که هم اکنون مراحل پیشرفت را سعی می کند به سرعت سپری کرده تا به تیم اصلی راه یابد .
این بازیکن ترکیه الاصل هلندی در نظر دارد تا بتواند فصل آینده به صورت قرضی در تیم های دیگر برای کسب تجربه بازی کند و بازی های مثبتی از خود بر جای بگذارد .
این هافبک خوش استیل یکی از بازیکنان سطح بالای تیم رده های پایین تر آرسنال است و در کنار بازیکنانی چون بنیک آفوبه و هنری لانسبوری نیز حضور داشته .
این بازیکن نیز می تواند مانند بازیکنان ذکر شده به همراه جی امانوئل توماس و کریگ استموند و همینطور گیلز سونو خود را به تیم اصلی نزدیک کند .
اوزیاکوب در این باره گفت :

" به بازیکنانی نظیر هنری لانسبوری و امانوئل توماس نگاه کنید همه ان ها به خوبی در تیم هایی که قرضی بازی کردند کار کرده اند .
وقتی به آن ها دقت می کنید می خواهید که به مانند آن ها به صورت قرضی در دیگر تیم ها بازی کنید . من با بنیک آفوبه صحبت کرده ام و او درباره افزایش فشار ها در این مقطع صحبت کرده است . اما او این مسئله را دوست دارد .
این به شما کمک می کند به عنوان یک بازیکن رشد کنید و بتوانید شخصیت خود را به همراه پختگی خود نشان دهید .
این یک تجربه متفاوت است و می توانید از بازیکنان دیگر در استادیوم های بزرگ تر درس هایی بیاموزید و می خواهید که برای پیروزی به هر بازی قدم بگذارید و این همیشه باعث ایجاد فشار می شود . بازی کردن برای سه امتیاز متفاوت است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۱۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰