loading
در حال بررسی درخواست شما
حضور لمن برای آلمونیا انگیزه ایجاد خواهد کرد!
حضور لمن برای آلمونیا انگیزه ایجاد خواهد کرد!

حضور لمن برای آلمونیا انگیزه ایجاد خواهد کرد!



با توجه به بحران موجود در درون دروازه آرسنال ، آرسن ونگر تصمیم گرفت تا بار دیگر ینس لمن را به تیم بازگرداند تا ضمن ایجاد انگیزه برای مانوئل آلمونیا ، کمبود های موجود در این پست را برای توپچی ها پوشش دهد.

لمن با امضای قراردادی که اعتبار آن تا انتهای فصل است به آرسنال خواهد پیوست و آرسن ونگر انتظار دارد که در بازی مقابل وست بروم ینس بر روی نیمکت تیم حاضر باشد.

همه از مشکلاتی که این دو دروازبان در گذشته با یکدیگر داشتند و مصاحبه هایی که بر علیه یکدیگر می کردند آگاهند ولی آرسن ونگر هیچ نگرانی را در این رابطه ندارد.

" در مورد روابط میان آن دو بیش از آنچه که اتفاق افتاده باشد ، صحبت شده است. احترام بسیار زیادی در روابط بین این دو دروازبان وجود دارد.

" من فکر می کنم که حضور ینس لمن باعث می شود که آلمونیا بهترین عملکرد خود را ارائه دهد زیرا او هر روز نشان خواهد داد که آماده است تا برای به دست آوردن جایگاهش مبارزه کند ، همان طور که او همیشه آن را نشان داده است. این نگرش لمن به آلمونیا انگیزه خواهد داد.

" ما بازیکن با تجربه ای را که بتواند ضعف ما در درون دروازه را برای لیگ انگلیس پوشش دهد ، در اختیار نداشتیم. این دلیلی است که چرا من خواهان بازگشت ینس بودم. او را بازگرداندم تا پوششی برای آلمونیا باشد و تجربه اش را به تیم تزریق کند.

" من از این انتقال خوشحال هستم زیرا زمانی که ینس در تمرینات حضور دارد ، او برای همه بازیکنان انگیزه ایجاد می کند.

" شما او را می شناسید و من نیز او را می شناسم ، او چه بازی کند و چه بازی نکند ، به تیم کمک خواهد کرد. او هر روز سطح انگیزه و تجربه تیم را تقویت می کند که آن برای تیم بسیار مهم و حیاتی است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : teamtalk.com
بازدید: ۱,۰۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰