loading
در حال بررسی درخواست شما
واکنش ونگر به انتقادات رهبری
واکنش ونگر به انتقادات رهبری

واکنش ونگر به انتقادات رهبری



اگر چه آرسن ونگر همواره از وجود رهبران و لیدر های خوب در تیمش صحبت می کند و مسئله انتقادات بسیار در این زمینه را نمی پذیرد اما شاید مقایسه کوچک بین تیم قدرتمند آرسنال با حضور رهبرانی چون ویرا و تونی ادامز و  همچنین تیری هانری با تیم کنونی و جوان آرسنال با کاپیتانی بازیکنانی نظیر فابرگاس و دیگر بازیکنان گواه بر وجود تفاوت های بسیار باشد .
آرسن ونگر نیز این انتقادات بسیار را می بیند اما وی چه واکنشی به این صحبت ها دارد ؟

"  با آن موافق نیستم که تیم خالی از رهبر است و این مشکل تیم است . فقط می خواهم به شما یادآوری کنم که ما لیگ قهرمانان اروپا را با بازیکنانی نظیر تونی آدامز , ویرا و یا هر کس دیگری نیز از دست داده ایم .
در سال 2004 ما در نیمه نهایی جام حذفی به منچستر یونایتد باختیم و در آخرین دقایق لیگ قهرمانان اروپا نیز به چلسی باختیم اما توانستیم لیگ برتر را پیروز باشیم .
داشتن لیدر تضمینی برای این نیست که شما هیچ بازی را شکست نخواهید خورد اما چیزی که در حال حاضر اهمیت دارد این است که ما واکنش خوبی چیزی که پیش رو داریم داشته باشیم .
در فوتبال می توانید به عقب نگاه کنید و از آن بیاموزید . به عقب نگاه کنید و تاسف بخورید یا اینکه به جلو نگاه کنید و بگوید از ان عبور می کند . باید به انتقادات واکنش نشان دهیم و این کار با پیروزی در بازی هایمان محقق می شود . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۹۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰