loading
در حال بررسی درخواست شما
از روحیه ای که نشان دادیم افتخار می کنم
از روحیه ای که نشان دادیم افتخار می کنم

از روحیه ای که نشان دادیم افتخار می کنم



حالت شما پس از بازی...
از بابت نشان دادن این روحیه تیمی مفتخرم . این نشان دهنده این است که آماده مبارزه و جنگیم . ما مسائل را با خوردن گل دوم برای خودمان سخت کردیم و برابر تیمی بودیم که به خوبی سازماندهی شده بود . کمی حالت حمله برابر دفاع بود . مانند چیزی که در تمرینات انجام می دهید . نزدیک بود تنبیه شویم چرا که آن ها در نیمه دوم شانس داشتند . زمین برایمان بسیار سخت بود . برای پاسکاری های سریع سخت بود . از نظر ریاضی ما دو امتیار از دست دادیم اما از لحاظ روانی توانستیم یک امتیاز برنده شویم چرا که وقتی دو بر صفر عقب هستید و بیست دقیقه زمان دارید نباید از بازگشت ناراضی باشد .



درباره گل دوم وستبروم....
دوست ندارم زیاد به اشتباهات و انتقادات فردی بپردازم . چیزی که برایمان خوب بود واکنش تیم بود که نشان داد . تا انتهای فصل می تواند جذاب باشد و ما آماده مبارزه و تمرکز هستیم.



درباره رقابت قهرمانی لیگ برتر...
احساس می کنم اهمیت ندارد امروز چه اتفاقی افتاده است . این به پایان نرسیده است . برای تیم مهم است که نبازد  چیزی که برایمان اخیرا رخ داده البته متعجب خواهید بود که چطور باید ریکاور می کردیم اگر امروز می باختیم .




درباره دفاع در گل اول وستبروم...
من بسیار نا امیدم . فکر می کنم دور از اظطراب تحربه در قسمت های اول بازی بودیم . آن ها با آزادی بیشتری نسبت به ما بازی کردند . کمی مظطرب بودیم و می توانستید این را در بازی هیا اخیر ببیند که در ذهن ما باقی مانده . تیم شخصیت بزرگی نشان داد . من از این بابت افتخار می کنم .




درباره وضعیت زمین...
زمین بازی روی گل هایی که خوردیم مقصر نبود . ما روی گل های اول و دوم مقصر هستیم . نمی توانیم زمین را برای این مقصر بدانیم . فقط حس می کنم با تیمی که عمیق بازی می کند زمین برای پاس های سریع بد بود و این برای شما سخت می شد .



درباره برخی اشتباهات نا امید کننده...
لیگ برتر امسال است . من شنیدم که منچستر در دو دقیقه پایانی پیروز شده است . این یکی از فصل های جالب انگلستان است که دیده ام . پس این به ثبات بستگی دارد و شخصیت تیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۳۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰