loading
در حال بررسی درخواست شما
باید پیش فصل کاملی داشته باشم
باید پیش فصل کاملی داشته باشم

باید پیش فصل کاملی داشته باشم



توماس ورمائلن بر اساس اعلام قبلی دیگر این فصل نمی تواند برای آرسنال به میدان برود باید با پشت سر گذاشتن یک ریکاوری کامل و پیش فصل خوب با آرسنال مهیای حضور در فصل بعدی آرسنال شود و سپس مشاهده کرد ایا این مدافع ارزشمند همان مدافع سال اول حضورش در انگلستان است ؟
بازیکن بلزیکی آرسنال نیز عقیده دارد باید یک پیش فصل کامل پشت سر بگذارد .
مدافع 25 ساله آرسنال در این رابطه در مصاحبه با روزنامه های کشورش گفت :

" شانس اینکه بخواهم بازی دیگری در این فصل به میدان بروم بسیار کوچک است . می تانم مربی را از گفتن اینکه فصل برای من تمام شده درک کنم . برای هفت ماه بیرون بودم و باید کاملا آماده شوم . پس طبیعی است که ریسکی در کار نیاید .
زمان عبور از این مرحله است و دو ماه انتهایی فصل را به پایان رساند . باید اول از به آمادگی مجدد برسم و سپس ریتم بگیرم . پس راه زیادی برای سپری کردن دارم . می توانم بیشتر از حد ممکن به توپ ضربه بزنم اما این مشکل من نیست . نیاز دارم بدون درد راه بروم . "

ورمائلن اولین بازیکن آرسنال نیست که دچار مصدومیت های طولانی مدت می شود . این بازیکن پس از بازگشت از بازی های ملی دچار این مصدومیت شد و پس از جراحی در ماه ژانویه احساس می شد بتواند در عرض شش هفته به میادین باز گردد .

" پس از جراحی باید سریعا صبور باشید . من بازیکنی هستم که افت کرد . این مشکل من است . احساس درد کمی می کنم اما در سر چیز هایی دارم . نمی توانید طبیعت را شکست دهید . بعد از چند هفته شخصا فهمیدم که موفقیت آمیز نبود . احساس مناسبی نداشتم .
همیشه حدسم این بود برای شش هفته بیرون هستم . انتظار نداشم این مدت طولانی غایب باشم . شاید ترجیه می دادم از ابتدا بدانم .
می خواهم همچنان در ختکن بمانم تا کنار هم تیمی هایم باشم . حمایت زیادی از هم تیمی هایم به خصوص دوست خوبم رابین ون پرسی داشتم . رابین پسر بسیار کمک حالی است . او تجربه مصدومیت های طولانی را داشته و اغلب صحبت های خوبی با من داشته است . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۵
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
0 - 2
آستون ویلا
آستون ویلا
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۱/۲۶ ۱۹:۰۰