loading
در حال بررسی درخواست شما
امضای قرارداد مانند یک اعتماد به نفس است
امضای قرارداد مانند یک اعتماد به نفس است

امضای قرارداد مانند یک اعتماد به نفس است



بازیکنان جوانی که از اکادمی باشگاه آرسنال رشد پیدا می کنند با رسیدن به سن قانونی و پس از گذر از تست های مختلف و پس از تایید های فنی با باشگاه آرسنال قرار داد رسمی و حرفه ای امضا می کنند تا در آینده بخشی از این باشگاه بزرگ لندنی باشند .
مارتین آنقا نیز یکی از جوانان با استعدادی است که اخیرا با باشگاه قرار داد حرفه ای به امضا رسانده است و این بازیکن این قرار داد را مانند یک اعتماد به نفس خوب برای هر بازیکنی می داند .
وی از بابت اینکه می داند می تواند در اینده باشگاه بخشی ایفا کند خشنود است و احساس فوق العاده ای دارد . این بازیکن در تابستان در سن هفده سالگی از سوییس راهی انگلستان شد تا در باشگاه آرسنال به ادامه فعالیت خود بپردازد و
وی در این باره گفت :

" بسیار خوشحال و خوشنودم چرا که این باعث شده به من اعتماد به نفس زیادی بدهد و در باشگاه باعث باور من شود که باشگاه به من ایمان دارد و می خواهد با من کار کند .
لیام بریدی پیش من آمد و  البته من نیز قطعا موافق بودم . بسیار خوشحالم .  "

اما هواداران ارسنال از وی برای شناخت انقا چه انتظاری می توانند داشته باشند ؟

" تلاش می کنم همه چیز به باشگاه بدهم . به درستی شغلم را انجام دهم و ابتدا روی مسائل دفاعیم کار کنم . بیشتر اوقات در تیم زیر هجده سال در مرکز دفاع بازی کردم اما برخی اوقات نیز در جناحین دفاعی بازی می کردم .
دوست دارم در مواقعی که در گوشه ها بازی می کنم حمله ور باشم . از کناره ها به محوطه جریمه بزنم و تک به تک شوم . این چیزی است که در بازی در کناره ها به ان علاقه دارم . "

این بازیکن توانست در بازی برابر لیورپول برای تیم رزرو تحت مربی گری نیل بنفیلد به میدان برود .

" برای اولین شروعم بسیار خوب بود . بسیار خوشحالم چرا که برای ان مدت زیادی صبر کرده بودم .
بهتر بود چرا که برای چهار , پنج یا شش بازی بود که نبرده بودیم . لیورپول تیم قدرتمندی داشت و ما نیز به خوبی بازی کردیم  . شانس هایی ایجاد کردیم و من از عملکردم راضی هستم . فکر می کنم خوب کار کردم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰