loading
در حال بررسی درخواست شما
نتیجه عادلانه نبود
نتیجه عادلانه نبود

نتیجه عادلانه نبود

"آرسن ونگر" میگوید نتیجه به دست آمده در بازی آرسنال در مقابل چلسی عادلانه نبود به خصوص هنگامی که گل سالم ما را نپذیرفتند.
آرسنال بازی را 3-0 به آبی های لندن واگذار کرد ، در حالی که نیمه اول را 2-0 با گلهای دروگبا وگل به خودی ورمالن به پایان رساند.
به هرحال آرسن ونگر باور دارد که تمام بازی در دستان بازیکنان آرسنال بود و همه ی حمله ها را آنها انجام دادند و گل به ثمر رسیده توسط آندری آرشاوین کاملا درست بوده است.
البته مواردی هم بود که داور آنها را سوت نزد، همانند خطایی که در پشت محوطه جریمه بر روی "کارلوس ولا" انجام شد."ولایی" که با آمدنش به همراه "والکات" دفاع چلسی را وحشت زده کرد.
ونگر گفت: من نمیخواهم زیاد در مورد داوری بازی حرف بزنم، من تصور میکنم که ما اشتباهاتی داشتیم و عقیده دارم که داور در پاره ای از اوقات اشتباه داشت.
در مورد پنالتی من تصور میکنم حداقل یک خطا برای ما چسبیده به محوطه جریمه وجود داشت به این دلیل که داور در صحنه ای مشابه همان خطایی را برای چلسی گرفت که برای ما نگرفت و منجر به گل زنی" دروگبا " شد .
من باور دارم که بر روی گل او اشتباه بزرگی را مرتکب شد چون توپ در اختیار " چک " نبود و نمیتوانید بگویید یکی از باریکنان ما توپ را از دستان چک بیرون آورد.
این بدین معنیست که او یا صحنه را دیده یا ندیده!.او نمی تواند در مورد خطا اشتباه کرده باشد و شما نمیتوانید به من بگویید که او دیده است که ادواردو توپ را از دست چک بیرون آورده درحالی که این درست نیست.در صحنه آهسته مشخص بود که ادواردو هیچ گونه مداخله ای انجام نداد و داور اعلام خطای بازی خطرناک کرده است و توپ را از دست ادواردو بیرون کشیده است.
وقتی شما نیمه دوم را به جای نتیجه 2-0 با 2-1 شروع میکنید از نظر روانشناسی بسیار متفاوت خواهد بود و داور تصمیم اشتباه را گرفته.
البته این دلیلی بر این قضیه نمیشود که ما به تیم خودمان نگاهی نیندازیم و از خودمان نپرسیم که چرا چنین گلهایی را دریافت کرده ایم.
نتیجه بازی نسبت به آنچه در بازی اتفاق افتاد بسیار نا عاذلانه بود، اما نتیجه همین است و ما نمیتوانیم در آن تغییری ایجاد کنیم.من معتقدم امروز(روز بازی!) چلسی همه چیز برای بردن را در اختیار داشت و ما فقط میتوانیم با این قضیه کنار بیاییم و باید واکنشی خوب را در بازی های آینده از خودمان نشان دهیم. آنها در اولین شوتشان به سمت دروازه و اولین سانتری که انجام دادند توانستند به ما گل بزنند و این همه چیز را بسیار سخت کرد.
بعد از آن هم تصمیم بسیار مهم و موثر داور بر روند بازی بود که ایجاد مشکل کرد، بسیار نا عادلانه بوذ.چگونه ادواردو میتوانست توپ را از چنگال چک بیرون بکشد در حالی که ، این بازیکن چلسی بود که مانع کنترل توپ توسط ادواردو شد. نتیجه 2-1 در اینگونه بازی ها بسیار مهم است و این اشتباه بزرگ داور بود!
بله! بازیکنان چلسی بازیکنان قدرتمندی هستند و از نظر قوای فیزیکی نیز تنومند هستند. باید این را هم خاطر نشان کرد وقتی تیمی 2 گل جلو است و تنها در نیمه خودی دفاع میکند ، بازی را دچار وقفه میکند!
باور دارم که آنها در بازی اشتباهات فراوانی را انجام دادند و ما نتوانستیم از اشتباهات آنها استفاده کنیم و این بدلیل بیش از حد فیزیکی بودن بازی است.
بعد از پیروزی بر منچستر یونایتد، لیورپول و اکنون آرسنال ، ونگر معتقد است چلسی بخت نخست قهرمانی در این فصل است.
به نظر من آنها در حال حاظر در شرایط آرمانی خودشان قرار داردند و به نظر من این تیمی که من میبینم پتانسیل این را داد که امتیاز هایی را از دست بدهد، این احساسیست که من دارم.
به هر حال مرد فرانسوی آرسنالی ها از اینکه تیمش نتوانست یکی دیگر از قدرتهای لیگ را متوقف کند باید بسیار نا امید باشد.
"اگر ما میخواهیم برای فتح لیگ بجنگیم باید توانایی این را داشته باشم که در مقابل قدرتهای برتر لیگ نتیجه را واگذار نکنیم و ما در هر دو بازی خود در مقابل یونایتد و چلسی به خودمان گل زدیم!"
ونگر از پاسخ دادن سوالی که مبنی به خرید بازیکن در ژانویه بود امتناع کرد و گفت ترجیح میدهد تا صبر کند تا بازیکنانش از کمند مصدومیت رها شوند.و همچنین تیم خودش را همچنان با 11 اختلاف امتیازی که با چلسی ایجاد شده در کورس قهرمانی میداند.
" من فکر نمیکم همه چیز تمام شده باشد، ما جنگجو هستیم و این را باید در بازی بعدی خود نشان دهیم و مشکلی که ما هم اکنون از آن رنج میبریم این است که مردم اعتمادشان را نسبت به ما از دست داده اند و ما باید مطمئن شویم که کم شدن اعتماد نسبت به ما باورهای ما را کمرنگ نکند"
و این جایی است که من باید از نظر روانی خودمان را از آنچه تا کنون بوده ایم قویتر بکنم، به این دلیل که ما در ابتدای فصل باورهایی داشتیم که از نظر روانی توسط روانشناسان تیم به ما تزریق شد و ما آنها را با شکستمان از دست داده ایم و باید دوباره این باورها را زنده کنیم.

 

مترجم : CESCO

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۶۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰