loading
در حال بررسی درخواست شما
برگشتم و می خواهم بدرخشم
برگشتم و می خواهم بدرخشم

برگشتم و می خواهم بدرخشم

کارلوس جوان به دلیل بازی های ملی نتوانست تیم رادرتمرینات پیش فصل همراهی کند وپس از آن نیز با مصدومیت زانو که ماه عسل همان مسابقات بود خانه نشین شد .ولی حالا وی به تیم بازگشته و کم کم در بازیها بیشری در ترکیب قرار خواهد گرفت .
وی اولین بازی این فصل خود با آرسنال را برابر وست بروم در جام اتحادیه انجام داد و پس از آن دوباره برای مدتی با مصدومیت دست و پنجه نرم کرد. پس از ان تا بازی لیورپول بیرون بود و سپس توانست فرصت های بیشتری به دست بیاورد . با مصدومیت طولانی مدت رابین ون پرسی وظیفه وی و ادواردو بسیار سنگین شده . وظیفه ای که تا کنون نتوانسته اند به آن پاسخ دهند . ولی کارلوس این اطمینان را دارد که می تواند در تیم بدرخشد و خود را به همگان اثبات کند .
ولا م گوید : این شروع بسیار سختی بود . با تیم در پیش فصل تمرین نکردم و این بسیار بد بود .من واقعا سعی می کنم تا از شش گلی که سال پیش زدم بیشتر گل بزنم . سعی در پوشش و بهبود بازی خود دارم . می خواهم بیشتر در این فصل بازی کنم و از همه مهمتر با تیمم بتوانم کسب عنوان کنم .
می دانم بسیار سخت است . این جا کیفیت های بسیار بالایی وجود دارد اما من هم تلاش می کنم تا بهترین نمایش خود را انجام دهم . با توجه به سیستم جدید بازی آرسنال و سه نفر جلوی تیم این بسیار فرصت مناسبی است که من بتوانم خودم را نشان بدهم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۹/۱۰
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : آرسنال . کام
بازدید: ۳۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰