loading
در حال بررسی درخواست شما
برنامه بازی ها توجیهی برای نمایش ضعیف مان نیست!
برنامه بازی ها توجیهی برای نمایش ضعیف مان نیست!

برنامه بازی ها توجیهی برای نمایش ضعیف مان نیست!



مربی فرانسوی توپچی ها در بازی روز شنبه مقابل بلکبرن در حالی شاهد ناکامی تیمش بود که ساعاتی پیش از آن منچستر یونایتد موفق شده بود بازی 2-0 باخته مقابل وستهام را به پیروزی 4-2 تبدیل کند.

با تجدید نظری که به دلیل حق پخش تلویزیونی ، بر روی برنامه بازی های لیگ تا پایان فصل صورت گرفته است ، آرسنال باید مابقی بازی های خود را در روز یکشنبه و اکثرا پس از منچستر یونایتد برگزار کند.

برخی از افراد این نوع برنامه ریزی را به ضرر آرسنال تلقی می کنند اما آرسن ونگر معتقد است که عامل نمایش نه چندان مطلوب تیم و ایجاد شدن فاصله 7 امتیازی با صدر جدول ، برنامه ریزی انجام شده نیست.

" من نمی خواهم راجع به هیچ چیز دیگری مانند این ، به عنوان توجیهی برای عملکردمان صحبت کنم.

"اینکه ما به اندازه کافی خوب نبوده ایم ، پیام اصلی دیدار ما مقابل بلکبرن است. ما باید راجع به اینکه در بازی بعدی خود بهتر شویم ، نگران باشیم."

تساوی بدون گل مقابل بلکبرن ، آخرین دیدار روز شنبه توپچی ها در این فصل بود ولی آرسن ونگر می داند که تیمش باید با این مسئله کنار بیاید.

" من 15 سال اینجا بوده ام و می دانم که همه چیز چه طور تصمیم گیری می شود. من می خواهم که اصلا درگیر این مسئله نشوم همانطور که باید هم اینگونه باشم.

"من در هیچ کدام از این تصمیم ها دخیل نبوده ام و برنامه ریزی بازی ها را من انجام نداده ام. من فقط به روز هایی که بازی داریم نگاه می کنم و همه آنها تا پایان فصل یکشنبه است!

"من در اینجا هیچ اعمال نفوذی بر روی برنامه بازی ها ، داور ها و هیچ چیز دیگری ندارم!"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۶
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰