loading
در حال بررسی درخواست شما
مارتين: به چند بازيكن با تجربه نياز داريم!
مارتين: به چند بازيكن با تجربه نياز داريم!

مارتين: به چند بازيكن با تجربه نياز داريم!

مارتين كيون مدافع سابق توپچي ها در مصاحبه اي با روزنامه سان اعلام كرد كه آرسنال براي قهرماني در فصل بعد به تعدادي بازيكن با تجربه نياز دارد . البته او اشاره كرد لزومي ندارد بازيكناني كه خريداري مي شوند حتما براي فيكس بودن در تركيب به تيم اضافه شوند . او همچنين نبود فرمالن را در فصل جاري ضعف بزرگي براي آرسنال دانست .

او مصاحبه اش را اينگونه آغاز مي كند:

"آرسنال به چندين بازيكن با تجربه در برخي از پست ها نياز دارند. كساني كه ضرورتي ندارد تضميني به آنها داده شود تا به عنوان يار فيكس در تركيب قرار بگيرند اما بازيكناني كه بتوانند رقابت در پست ها ايجاد كنند.

"شايد يك نفر در ميانه زمين و بعد از آن شايد يك دروازبان با تجربه تر به تركيب اضافه شود. مانوئل آلمونيا با اعتماد به نفس كم بازي ميكند. اما ژسني وقتي امد خوب عمل كرد و آينده دار نشان داد بنابراين يك تصميم بايد گرفته شود كه آيا او فصل آينده را به عنوان گلر يك آغاز كند تا تغيير ديگري ايجاد شود.

"و اگر توماس فرمالن از مصدوميت بازگردد همانند خريد يك مدافع جديد خواهد بود. او ويديچ آرسنال است! شما اگر ويديچ را از منچستر جدا كنيد سپس ضعف را خواهيد ديد.

" من فكر ميكنم لوران كوشينلي آينده دراد من تمايل داشتم او را مقتدر تر و با داد و فرياد بيشتري مي ديدم اما اين زماني رخ ميدهد كه شما در اطرافتان احساس راحتي كنيد. اين اولين فصل اوست.

"فرمالن فصل پيش برجسته و عالي بود. دست اخر من فكر ميكنم آرسنال دو مدافع آراسته را هم اكنون در اختيار دارد."

در پايان اين سخنان و طرح ريزي ها در حالي براي فصل بعد از سوي مارتين اعلام ميشود كه توپچي ها هنوز شانس خوبي براي قهرماني در اين فصل در ليگ برتر دارند!

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۸
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sun
بازدید: ۷۱۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰