loading
در حال بررسی درخواست شما
اعتماد به بازیکنان حیاتی است
اعتماد به بازیکنان حیاتی است

اعتماد به بازیکنان حیاتی است



ناگهان ورق برگشت . آرسنالی که در تمام رقابت ها حضور داشت ناگهان در آخرین گام برای فتح کارلینگ کاپ کم می آورد و تیره روزی های این فصل آرسنال ناگهان شروع می شود . آرسنال یکی پس از دیگری از رقابت ها کنار می رود و در لیگ برتر در حالی که وضعیت ایده آلی برای رقابت داشت با دو تساوی پشت سر هم روبرو می شود . بازگشت مصدومان کمی به این تیم نمی کند و میان هواداران آرسنال دو سدتگی به وجود می آید و این روز ها اوضاع بسیار تیره ای برای آرسنال متصور می شود . چرا که هواداران دیگر ساکت نیستند و خواهان توضیحات شفاف هستند .
آرسن ونگر بدون شک سخت ترین هفته های این فصل لیگ برتر را سپری می کند و باید به سوالات زیاد خبرنگاران به خصوص در این رابطه پاسخ دهد .
این مربی سعی کرد تا اعتماد به بازیکنان را حفظ کند تا شاید آرسنال بتواند در کورس باقی بماند . بدون شک آرسنال یک شنبه باید آخرین تیر خود برای بقا در کورس قهرمانی و داشتن اندک امید های ممکنه را نیز پرتاب کند و برابر بلکپولی به میدان برود که این فصل در خانه خود توانسته به تمامی تیم های مهمان گل بزند .
آرسن ونگر تاکید کرد این زمانی برای از دست دادن اعتماد به بازیکنان نیست .
این صحبت ها پس از سیل عظیم انتقادات و آتش ها به سر تیم آرسنال در هفته جاری بود .

" تیم 23 سال سن دارد . ما برابر بارسلونایی بازی کردیم که در ان موقع 27 سال و نیم سن تیمشان بود .
ما باید متوجه شویم این تیم برای کاری که در این سن انجام داده قطعا فوق العاده بوده  . یک روز مردم این را خواهند فهمید اما در حال حاضر مطمئن نیستم که مردم زیادی بدانند .
ویلشر چند ساله است ؟ 19 ساله . در انگلیس به نظر می رسد نتوانید بدون وی بازی کنید .
فابرگاس چند سال دارد ؟  همینطور نصری . حالا زمان بسیار مهمی است که نیاز به اعتماد به این بازیکنان داریم و اینکه به نظرات مردمی که نصف روز هم در فوتبال کار نکرده اند گوش نکنیم . "

اما ونگر و باز هم اشاره به تیم هایی که خرج های کلان کرده اند و وضعیتی پایین تر از آرسنال دارند :

" می دانید چقدر پشت سر این تیم ها کار و هزینه شده است ؟ چه میزان روحیه و نگرش در این تیم ها وجود دارد ؟
ما در وضعیت قدرتمندی هستیم . آن ها به مانند این ساخته نشده اند . این واقعا مراحل پردازش یک باشگاه است و همینطور مربی آن که همینطور بیرون نمی روند و با ایکس میزان پول بازیکن بگیرند . چیزی که در فوتبال سخت است این است که تیمی را با کار هر روز با بازیکنان بسازید . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۱۹
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰