loading
در حال بررسی درخواست شما
 واکنش ونگر در قبال قضاوت های سطحی
 واکنش ونگر در قبال قضاوت های سطحی

واکنش ونگر در قبال قضاوت های سطحی



تساوی بدون گل آرسنال در مقابل بلکبرن که اختلاف این تیم را با صدر جدول به عدد 7 رساند از یک سو و همچنین شکست های متوالی تیم در دیگر جام ها مقابل بیرمنگام ، بارسلونا و منچستر یونایتد از سوی دیگر موجب شده است تا به یک باره سیل انتقادات روانه تیم شود.

پس از اینکه از وضعیت کنونی آرسنال توسط رسانه ها تحت عنوان "فاجعه" یاد شد ، ونگر آزرده خاطر شده و شدیدا به آن واکنش نشان داد.

"من مخالف قضاوت سطحی هستم. این چیزی است که من با آن مبارزه می کنم.

" برای مثال مردم می پرسند که چرا یک مدافع میانی نخریدی؟. اگر شما به شمار گل های خورده نگاهی بیاندازید ، می بینید که ما عملکرد دفاعی بهتری از منچستر یونایتد داشته ایم ، اما هیچ کسی به آن اشاره نمی کند. ما باید ورمالن ، جورو و ژسنی را با لگد بیرون کنیم؟ به چه دلیل؟

"مقام دوم لیگ با توجه به سن مان ، عملکرد خوبی برای ماست. آیا این برای شما یک فاجعه است؟ تیم هایی وجود دارند که 10 برابر ما سرمایه گذاری کرده اند ، به اندازه یک تیم کامل خرج یک بازیکن می کنند ، و آنها پایین تر از ما قرار گرفته اند. من درک نمی کنم که مردم چه گونه فکر می کنند.

" شما در مورد این فصل قضاوت می کنید یا 4 فصل گذشته ؟ برخی از باشگاه های پشت سر ما 20 سال است که هیچ کاری انجام نداده اند ولی هنوز هم مورد ستایش زیادی قرار می گیرند. من این را درک نمی کنم.

" ما 8 بازی دیگر داریم و در موقعیتی هستیم که داریم برای قهرمانی مبارزه می کنیم بنابراین باید حداکثر توان خود را ارائه دهیم. اگر ما در پایان فصل نا امید بودیم ، بسیار خوب ، چرا شما می گوید این یک فاجعه است در حالی که در لیگ دوم هستیم ؟ آیا 18 تیمی که در پشت ما قرار دارند یک فوق فاجعه دارند؟

"جام ها یکی از معیار های قضاوت در مورد باشگاه است. این اغراق نیست که شما اکنون بگویید جامی برده اید. آیا شما حاضرید قهرمانی در جام حذفی را با حضور در لیگ قهرمانان اروپا عوض کنید؟ حضور در لیگ قهرمانان یک جام هست یا خیر؟ آیا آن مهمتر از بردن جام حذفی نیست؟

" ما تا آنجا که در توان داریم کار می کنیم. و اگر آن به اندازه کافی خوب نیست ، به اندازه کافی خوب نبوده ایم. اما چیزی که من انکار می کنم اینست که همه چیز به یک باره منفی شود. ما این باشگاه را ساخته ایم. به بازیکنانی که در این تیم هستند نگاه کنید ، 10 سال آینده با شما در مورد آن صحبت خواهم کرد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۰
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰