loading
در حال بررسی درخواست شما
كرونكه مالك جديد آرسنال مي شود؟
كرونكه مالك جديد آرسنال مي شود؟

كرونكه مالك جديد آرسنال مي شود؟

كرونكه بزرگترين سهامدار آرسنال قصد دارد سهام دني فيزمن و بانو نينا را نيز بخرد و بدين وسيله كنترل باشگاه آرسنال را بدست بگيرد.

كرونكه هم اكنون 29.9 درصد در باشگاه آرسنال سهام دارد او براي اينكه بتواند بر اساس قوانين تجاري پيشنهاد مالكيت باشگاه آرسنال را بدهد تنها به 0.9 درصد ديگر نياز داشت . ولي به نظر ميرسد او قصد دارد همه ي 16 درصد سهام متعلق به دني فيزمن و بانو نينا را خريداري كند.

دومين سهامدار بزرگ آرسنال كه اخيرا سهامش را به 20 درصد افزايش داده بود نيز همواره اخباري مبني بر تلاشش براي خريد سهام دني فيزمن و بانو نينا بود كه به نظر ميرسد در اين امر مرد آمريكايي موفق تر عمل كرده است.

اسكاي اسپورت گزارش داد كرونكه با اين دو تن براي خريد سهام هايشان به توافق رسيده و حالا مي تواند پيشنهاد خود را براي به عهده گرفتن كنترل باشگاه آرسنال بدهد.

كرونكه اولين سهم خود را كه 9.9 درصد بود را از گراندا در سال 2007خريداري كرد. حال بايد ديد چه اتفاقي در باشگاه آرسنال خواهد افتاد لازم به ذكر است كه اين آمريكايي مالك باشگاه دنور نگت در NBA همچنين تيم فوتبال كلورادو راپيدز در MLS و تيم ست ليوس رمس در ليگ NFL است پيش بيني ميشود او هم اكنون ثروتي معادل 2.7 بيليون داشته باشد.

در پايان لازم به ذكر است كه شايعاتي مبني بر آن وجود دارد كه درصورت موفقيت كرونكه ديويد دين رييس آرسنال خواهد شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۲
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : sky sports
بازدید: ۱,۰۱۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰