loading
در حال بررسی درخواست شما
از حامیان خرج کردن
از حامیان خرج کردن

از حامیان خرج کردن



این روز ها تغییرات گسترده و عجیبی به طور ناگهانی پیرامون وضعیت سهام داران شکل گرفت و این وقایع بالافاصله پس از طغیان هواداران آرسنال بود و شاید بتوان روابطی بین این داستان ها پیدا کرد . به هر ترتیب استان کرونکه به کادر آرسنال رسید و هم اکنون با بیش از 60 درصد سهام این باشگاه به عنوان اصلی ترین فرد می تواند فعالیت گسترده تری پیش روی بگیرد . هر چند تا انتهای فصل و شروع برخی عملیتان استن زمان باقی است اما مصاحبه های کنونی استن و کادر مدیریتی آرسنال گواه بر ادامه این فعالیت آرسنال و شاید بهبود شرایط آرسنال در برخی دیگر از نقاط باشگاه باشد . کما اینکه ایوان گازیدیس حضور استن کرونکه و ورود وی به مدیریت باشگاه را آغاز دوران جدید شکوفایی آرسنال می داند .
در راستای همین صحبت ها اسطوره باشگاه آرسنال , ایان رایت نیز در مصاحبه ای در این باره صحبت کرد و خود را از حامیان حتی خرج های وسیع دانست و اعلام کرد بر این باور است در صورت اماده بودن پول در باشگاه آرسن ونگر مردی است که خرج  خواهد کرد .
ایان رایت در این باره در مصاحبه با وبسایت سان گفت :

" اگر کرونکه به این مجموعه آمده و بزرگ کار کند و مبالغی برای هزینه اماده کند و اگر ما مبلغی برای پردداخت در این سال ها نداشتیم برای کار آرسن بود . بعد از ان هواداران دقیقا می دانند چه کسی برای خریدن قابل احترام است و آن گاه برای بازیکنان خرج خواهد شد .
پس این بسیار هیجان انگیز است که ببینیم آرسن هم اکنون دارای موقعیتی برای رفتن و خرج کردن پول های اماده شده است .
من از جمله افرادی هستم که می خواهد آرسنال شروع به خرج مبالغ کند و وسیع هزینه کند تا به آرسنالی که باید بازگردد .
اما نمی خواهم این به شکل مخرب اجرا شود . به مانند چیزی که هم اکنون چلسی نشان می دهد و هیچ گاه نمی خواهم آرسنال مانند منچستر سیتی شود . من از اینکه این اتفاقات بخواهد برای آرسنال بیفتد متنفرم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : the sun
بازدید: ۱,۰۸۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰