loading
در حال بررسی درخواست شما
به مسیر خود بازگشتیم
به مسیر خود بازگشتیم

به مسیر خود بازگشتیم



آرسنال هم اکنون با یک بازی کم تر نسبت به تیم منچستر یونایتد در فاصله هفت امتیازی این تیم قرار دارد و این اختلاف امتیازی ایجاد شده به دلیل دو تساوی پیاپی آرسنال در زمین خانگی در لیگ برتر بود . تساوی هایی که باعث وقوع رخداد های زیادی شد .
به هر ترتیب آرستال توانست را نتیجه سه بر یک در آخرین دیدار خود برابر تیم بلکپول به برتری برسد و توماس روسیچکی باور دارد آرسنال به راه درست خود بازگشته و باید به ادامه راه بپردازد .
آرسنال هفته آینده در دیداری حساس و نفس گیر باید در ورزشگاه خانگی خود , امارات به مصاف تیم لیورپولی برود که این روز ها توانسته نتایج خوبی به دست آورد .
روسیچکی درباره تیمش آرسنال گفت :

" بله من فکر می کنم اینگونه است که ما عملکرد خوبی در آن دو بازی نداشتیم اما توانستیم نبازیم اما البته نتوانستیم برای دو یا سه بازی برنده باشیم .
در بازی با بلکپول به شدت به سه امتیاز نیاز داشتیم و فکر می کنم دوباره در مسیر درستی هستیم . هفته بزرگی در مقابلمان داریم و باید در آن موفق باشیم .
برایمان بسیار مهم است که در این بازی ها آرامش داشته باشیم . اگر شما آرامش داشته باشید می توانید خود را به بهترین شرایط برسانید و امیدوارم این را در بازی یک شنبه نشان دهیم . لیورپول فوتبال های خوبی اخیرا ارائه داده است و این بازی بسیار جذابی خواهد شد . "

روسیچکی اخیرا خود کم تر در ترکیب تیم استفاده شده است اما می داند این ترکیب توانایی خوبی برای رسیدن به منچستر و مقابله با آن دارد :

" بله قطعا . ما بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم که بازگشته اند و این ترکیب کنونی می تواند با یک دیگر بازگردد و دوباره به شرایط خوب برسد و این بسیار مهم است که به سرعت به بهترین شرایط برسند . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱/۲۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۴۹۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰